TBPhoto Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Lokal tåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Liker fargene og den røde hytta plassert i det gyldene snitt. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fin ballanse i kompet og fargene setter den rette stemningen. Personlig ville jeg dempet blåtonen litt, og jeg ville også senket magenta innslaget i grønnfargen noen få hakk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Flott motiv og bilde, men litt for mye blått etter min smak. Lenke til kommentar
Lakesis Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Kompet sitter bra, og hytta liver opp i bildet. Når det gjelder farger, så er vel bildet tatt i blåtimen ser det ut som... så de som klager på blåfargen er vel rimelig på bærtur og litt på trynet vil jeg vel si... 1 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Likte dette, stemningsfullt og fint, gode farger:) Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 La til ett par andre versjoner, spesielt myntet på de som hater blått... ;-) Bildet er forøvrig, som en viss person så pent påpeker, tatt i blåtimen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg