Gå til innhold

Full tilkobling, men nettet er likevel latterlig tregt

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fått et problem med internettet de siste dagene, og håper noen kan hjelpe meg med problemet mitt.

Jeg bor sammen med to andre og deler i tillegg internett med to personer til. Hittil (fra August til tre dager siden) har internettet fungert ganske greit, selvom alle pc'ene var tilknyttet internett samtidig. De siste tre dagene har det vært helt elendig, og det også når kun Pc'en min var på.

Det står at jeg har full internettilkobling (5 av 5 stolper), men likevel tar det ca. et kvarter før jeg får streamet en video på youtube. Dessuten er det strengt talt umulig å spille på PsN, da det lagger noe helt vanvittig. Jeg har prøvd å restarte ruteren to ganger tidligere i dag, og den siste gangen fungerte nettet plettfritt i ca. 15 minutter før det gikk tilbake til det samme. I små øyeblikk er nettet ganske raskt, men de øyeblikkene varer sjeldent mer enn 5 minutter om gangen, med iallefall en time mellom hver gang.

Det merkelige er at nedlastningshastigheten er nesten på samme nivå som tidligere, så det er kun browseren(?) og PsN som ikke fungerer som det skal. Det samme gjelder for de andre som deler nettet.

Noen som vet hva som kan være problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...