ReGaiN Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei Skulle skru på pcen ista etter at den hadde stått ubrukt i en uke. Men det kommer ikke opp bilde på skjermen, mus og tastatur får heller ikke strøm. Jeg hører ikke et pip når jeg skrur den på, men alle viftene går tilbake til normal fart etter et par sekunder. Prøvde å ta ut rammen og da hørte jeg et pip. Specs: E6600 GTX 280 OC ASUS P5E-sli Corsair 650W 4 GB Kingston Valueram Håper dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Prøvde du med kun en RAM-brikke? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 jepp, prøvd med alle rambrikkene alene. Ingenting funker. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Ingen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg hadde lignende problem i fjor. Holdt på i evigheter å feilsøkte og spurte rundt. Endte til slutt med å kjøpe ny prosessor, hovedkort og ram, da ordnet det seg. Muligens ikke den mest lønnsomme løsningen, men effektivt. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Da gjør jeg med hovedkortet, sånn som jeg gjorde med skjermkortet. Putter det i ovnen i 10 min på 200 Grader, og håper på at det er noe microbrudd i loddinga. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Ingen problemer løst. Maskinen piper hvis jeg ikke har i tastatur eller ram. Det tyder vel på at cpu'en fortsatt fungerer? Skjermen merker at den får kontakt med grafikkkortet, men får ikkenoe signal. Ingen strøm til mus eller keyboard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå