Dozer_88 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei hei, etter nesten en uke med knirkefri spilling begynte hele skiten å monge seg. Når jeg går inn på en server starter spillet opp og begynner å loade, når det har loadet ferdig og hopper inn i fullscreen kommer jeg bare til den svarte skjermen med den lille tingen som blinker nederst i venstre hjørne. Og ingame lydene hører jeg i bekgrunnen. Her står den å venter i alt fra 10 sek til rett over minuttet før spillet avsluttes og jeg kommer tilbake til battlelog som gir meg en av to beskjeder. Enten "You were disconnected from EA online" eller "Youre connection has timed out..." Dette skjer nå i 95% av tilfellene, og i 4% av tilfellene skjer dette etter 2-10 min med faktisk spilling. Følgende har jeg prøvd uten noe effekt: - Oppdatert drivere til skjermkort - oppdatert PB - reinnstallert spillet samt origin osv - deaktivert antivirus og brannmur - oppdatert firmware i ruter - slått av og på upnp både i ruter og windows - port forwarding som foreslått av EA Har følgende maskinvare: - Intel core i5 2.67 GHz - 4 Gb ram - 120 Gb ssd disk - ATI radeon HD 5700 Windows 7 64 bit Jeg har hatt kontakt med EA support på chat uten at de har vært i stand til å hjelpe meg, alt de hadde å komme med var å prøve "power cycle" altså slå av og på modem og ruter, dette hjalp jo selvsagt ikke. Sykt irriterende dette, for det er ellers et helt fantastisk spill! Håper noen har noen lure triks i ludo? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har samme problemet hele tiden, og for meg starta det å komme etter den updaten som kom etter en uke eller noe. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Opplever dette på servere med høy ping. (100+) Aldri opplevd på servere med normal ping Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå