Luske_Ludvig Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, noen som har erfaring med effektive rotte / musefeller til garagebruk? Vanlige feller duger, men alt for ofte er åtet borte uten at fellen går av. Prøvde å legge inn bestilling på en M260 Victor på ebay, men det er ingen som vil sende ut av USA. Anyone? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hør med et firma som heter Norbørst, tror de lager rottefeller som duger. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Må du fange de? Jeg bruker Klerat voksblokker i garasjen. Kjøpt på Felleskjøpet, har sett de i vanlig jernvarehandel også. De faller i smak skal man tro gnagemerkene på blokkene. Noen ganger gnager de sågar løs blokken og tar med seg til hiet. Har ennå ikke sett de har spist på noe annet i garasjen så lenge de blokkene er satt opp. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Voksblokker notert, Norbørst hadde ikke elektriske med oppsamler. Anyone? Lenke til kommentar
Remi_Lurud Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hei, jeg ville kontaktet Anticimex som har som jobb å fjerne gnagere. Jeg er sikker på at de kommer med et par gratis-tips, som faktisk funker. Det er mye dårlige produkter på markedet som ikke funker. Sjekk ut: http://www.anticimex.com/no/Private/ Med hilsen Remi Lurud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå