pavllion Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) hei jeg har tenkt meg en ny mobil, jeg har sett litt på Samsung Galaxy 2 og Iphone 4s men klarer ikke helt å bestemme meg. Iphone har jeg aldri hatt før, men jeg har en android telefon men liker ikke den helt. (SE Xperia x10 mini pro) så bestemte meg for en ny telefon. Jeg har hørt egentlig begge deler, hvilken telefon er best av disse to telefonene. Tusen takk for svar... Endret 9. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 hei jeg har tenkt meg en ny mobil, jeg har sett litt på Samsung Galaxy 2 og Iphone 4s men klarer ikke helt å bestemme meg. Iphone har jeg aldri hatt før, men jeg har en android telefon men liker ikke den helt. (SE Xperia x10 mini pro) så bestemte meg for en ny telefon. Jeg har hørt egentlig begge deler, hvilken telefon er best av disse to telefonene. Tusen takk for svar... Javel, du har ikke så mye valg skal jeg være helt ærlig. Galaxy råkjører iPhone 4s på alle mulige vinkler. Android er vel ikke alles favoritt, men jeg syntes det er duglig nok, men det er jo smak og behag. Jeg har til og med sett at folk formaterer iOS'n på sin iPhone for å kovertere til Android. Men, det er ikke akkurat ikke det du skal fram til. Galaxy vil du ha en god stund, den har en KONGE prosessor og du vil få masse fint ut av den. Galaxy er like brukervennlig som iPhone også. Lykke til med ny telefon Source: Har Galaxy og iPhone 4s (iPhone 4s er solgt)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå