LaffyWins Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Hei har skjedd noe med pcen min. I mange spill så greier ikke pcen min å spille spill i konstant 60fps når jeg har oppløsningen 1920 x 1080 eller 1600 x 900 for den saks skyld. Hender at jeg må ned på 1280 x 720 for å spille spillene med konstant 60 fps. Når jeg har den på 1920 x 1080 så er den 60 fps når man står stille og det er lite som skjer, men går fort ned til 35-45 fps når det skjer noe. Dette er veldig merkbart og ødelegger spillopplevelsen for meg. Tingen er at det ikke alltid har vært slik, det er noe som har skjedd nylig. Fpsen går opp og ned fra 60 til 30 hele tia og det er utrolig plagsomt. Men når jeg skrur ned oppløsning på spillet til feks 1280 x 720 så blir det brått helt perfekt... Og å spille spill helt nede i 1280 x 720 er helt uaktuelt da pcen min burde greie mye mere. Sånn som den har gjort før. Specs: AMD Athlon II X4 630 Processor 2.8 GHz ATI Radeon HD 5700 Series 4GB RAM De nyeste driverne er installert og burde denne pcen greie å kjøre nye spill på 1920 x 1080 med bra fps? Den har gjort det før... så skjønner ikke hva problemet er. Endret 7. november 2011 av LaffyWins Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 og vi snakker om eldre spill som har gått fint før eller? Lenke til kommentar
Rindal Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) De nyeste driverne er installert og burde denne pcen greie å kjøre nye spill på 1920 x 1080 med bra fps? Den har gjort det før... så skjønner ikke hva problemet er. Utviklingen går videre min venn, nye spill krever mer enn gamle. Sånn har det alltid vært, og vil bli. Ditt grafikk kort er jo ikke det nyeste på merkedet heller, ikke er det topp kortet for serien den er i heller. Og jo høyere oppløsning du krever jo kraftigere kort trenger du. Endret 7. november 2011 av Rindal Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Du får skru av V-SYNC da Det hjelper! ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå