RAK-foto Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 - SKOENE - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fint å vise ulike fargenyanser. Tror jeg like sepia best. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg faller mest for s/hv.-versjonen, kunne tenke meg litt økning av kontrast i den. Liker også sepiaversjonen men med en reduksjon av av rødt. I fargeversjonen er fargemetningen såpass sterk at det grønne på oversiden av benken tar all oppmerksomhet fra det jeg oppfatter som hovedmotivet. Ut i fra det så foreslår jeg i alle fall på den versjonen å kutte vekk alt over benken - det kan med fordel gjøres også på de andre utgavene. Synes en slik forenkling får frem historien og motivet på en bedre måte. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Fint å vise ulike fargenyanser. Tror jeg like sepia best. Hei og takk for kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Morsomt motiv og et godt bilde, men ville kanskje kuttet litt i toppen. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Jeg faller mest for s/hv.-versjonen, kunne tenke meg litt økning av kontrast i den. Liker også sepiaversjonen men med en reduksjon av av rødt. I fargeversjonen er fargemetningen såpass sterk at det grønne på oversiden av benken tar all oppmerksomhet fra det jeg oppfatter som hovedmotivet. Ut i fra det så foreslår jeg i alle fall på den versjonen å kutte vekk alt over benken - det kan med fordel gjøres også på de andre utgavene. Synes en slik forenkling får frem historien og motivet på en bedre måte. Hei og takk for din meget utfyllende og konstruktive kritikk/kommentar. Det jeg er enig i er det med fargeversjonen. RAK-foto Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Morsomt motiv og et godt bilde, men ville kanskje kuttet litt i toppen. Hei og takk for kommentaren din her - er tildels enig med deg. RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg