skylinepower Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Skal bare ha en enkel bilstereo for å ha i "garagen" Hvem er å foretrekke, er 4x40w og 4x50w, vil jeg merke stor forskjell? Litt usikker på usb eller cd, noen meninger? Denver CAU-415Bilstereo med plass til SD-kort og USB-minnepinne og 3,5 mm lydinngang. 449.90 (499,90) Bilstereo for deg som ikke lengre bruker CD-plater. Her har man istedet laget plass til både USB-minnepinner, SD-minnekort og en 3,5 mm lydinngang. Legg musikken din i MP3-format på et SD-minnekort og om låtene har ID3-tagger vises navn på artist og låt i displayet. Det er også mulig å koble til en iPod/iPhone/MP3-spiller via 3,5 mm lydinngangen. Naturligvis har man også en FM-radio med RDS og 18 minneplasser. RDS-funksjoner for automatisk frekvensbytte, programtype etc. finnes. Avtagbart frontpanel. Ut-effekt 4x40W. Lavnivåutgang, RCA-lydinngang og ISO-kontakt på baksiden. Bilstereo med 4 x 50W MOSFET, RDS FM-radio, AUX-inngang og spiller av både CD, MP3, WMA og WAV-filer. Varenummer DEH1300MP MOSFET 4 x 50 Watt forsterker Støtter MP3, WMA og WAV-filer AUX-inngang (3,5mm) i front Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vel, her har du et merke som bare leverer søppel, og et merke som stort sett leverer bra kvalitet når det kommer til spillere.... Du vil merke STOR forskjell på de spillerene lydmessig. Wattmessig så er også pioneer spilleren kraftigere, men det har lite å si når det alikevel er snakk om så lite effekt. Det skiller ikke hundre kroner engang i pris, så valget her er enkelt, PIONEER 1 Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 fann ut at det blir en med usb, så vurdere den fra biltema, kostet bare 500k så er ikke spesielt mye. men ser at elkjøp har en pioneer eller så var det JVC til 699 med cd og usb.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 fann ut at det blir en med usb, så vurdere den fra biltema, kostet bare 500k så er ikke spesielt mye. men ser at elkjøp har en pioneer eller så var det JVC til 699 med cd og usb.. http://www.pixmania.com/no/no/7795859/art/pioneer/bilstereo-cd-mp3-usb-deh.html Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 skal kjøpe kontakt i butikk. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kjøp et skikkelig merke. Har hatt et par sånne 500kr Elkjøp spillere (Panasonic). Er virkelig elendig kvalitet selv om den enkleste Pioneer. Hadde aldri tatt sjansen på Denver spilleren. Kan være sikker på at det er noen irritasjonsmomenter. Biltema sine spillere har jeg ikke erfaring med, men mistenker dx.com kvalitet. Dersom noe virker for godt til å være sant, så er det ikke sant. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=161309244 http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilstereo/Radio-og-CDDVD/Bilstereo2/ Lenke til kommentar
Kjetilbs Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hehe, jeg har anleg på rullestolen min, og der bruker jeg den clas ohlson spilleren. Det er to 5" bm audio høyttalerere på 350 watt Max. Det funker overskende bra, men vet ikke om jeg hadde satset på den i en bil. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå