tingo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvor kjøper dere bokser til innbygging av elektronikk? Er det noen norske butikker siom har et godt utvalg? Har kjøpt meg en lab-strømforsyning i byggesett (denne) og trenger en liten boks å ha den i. Usikker på om jeg skal bruke trafo eller ekstern strømforsyning til den, så vet ikke hvor stor boks jeg trenger ennå. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Du kunne sjekke om http://www.elfa.se har noe du kan bruke. Direktelinking direkte til kategori funker dårlig, så du må trykke på linkene selv. Elektroteknikk -> Innkapsling -> Apparatbokser Alternativt kan du jo herpe et gammelt kabinett fra noe avleggs utstyr. F.eks. hvis du har et avleggs oscilloscope, en radio osv. Kjøper du fra Elfa, kan du få et resultat som ser omtrent sånn ut: Endret 7. november 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ebay har ofte mye å tilby hvis du vet hva du er ute etter Greit med metall som jrodes/skjermes, eller skjerme plast-enclosurs med alu/kopper-tape og jorde på innsiden også.. Lenke til kommentar
joakimtoe Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Anbefaler Mouser. De har stort utvalg og greie priser. Du får til og med gratis frakt hvis du kjøper varer for mer en 600kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå