Gå til innhold

Be til Gud?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, siste nyt fra himmelen er at gud nå kan frelse med MSN messager.(som bruker tcp/ip)

 

Når det gjelder hackere kan du prøve og smøre tp-/telefon-kabelen med hvitløk og tegne et kors på nettverks-/isdn-kortet, da kommer ikke onde hackere til og angripe deg.(dette blir populært kallt og sette opp en firewall)

Lenke til kommentar

DFN = Den Fordømte Nordlendingen (populært kalt Den Fordømte, Djevelen, Satan, Jævelen osv. blant venner og bekjente) :grin:

 

GUD? Den tullingen? Han veit ikke hva han snakker om og enda mindre hans såkalte tilhengere som driver å vasser i de derre kirkene. Til deres informasjon sitter Herren på en utgammal pre-4004 fra 3000-tallet før han derre Jesus-fyren ble født, med prod-feil i halvparten av transistorene, dessuten overklokka til 100 Ghz og følgelig utallige utregningsfeil. Alle mirakelprogramma hans kræsjer kontinuerlig og 'n er for gnien til å kjøpa seg no nytt.

 

Derfpr er det no probz for mitt (u)gudommelige team av hackere å klare hva som helst. Hver gang en CPU brenner opp, et hovedkort dæuer (osvosvosv)plutselig og uforklarlig er det vanligvis folka mine som står bak. Hverken hvitløk, vievann eller Norton Antivirus stopper oss, we're invincible!

 

Ps. Eventuelle erstatningskrav kan sendes til:

"Klagesaker"

v/B. Mussolini og hans tidligere Telenor kundeservice-ansatte.

Ildmørja 99

666 Helvete

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Quote:


Den 2002-02-07 12:39, skrev t-paul:

Hjelper det å be til Gud om å ikke bli angrepet av Hackere? Eventuelt, kan denne skikkelsen Gud sende frelse gjennom tcp/ip?


Jada :smile: send en mail til kirka under, så er dere flere om saken:

 

http://www.scotland.anglican.org/aboutus_g...errequests.html

 

Og ingen skal si de ikke har orden på sakene:

> Rosslyn worshippers offer those requests to God at 12 noon every weekday. <

Lenke til kommentar
Quote:


t-paul skrev (2002-02-07 12:39):

Hjelper det å be til Gud om å ikke bli angrepet av Hackere? Eventuelt, kan denne skikkelsen Gud sende frelse gjennom tcp/ip?


Noen som vet/Har erfart?


Det er kristne som påstår dette..


Du må ikke tro på alt t-paul, De kriste er bare mennesker som har noen merkelige syns punkter/meninger som alle vi andre har også. :roll:
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Eg har ikke noe imot kristendomen er bare mangen som missbruker den som eg er galen på. Blant annet jovasvitne er noe herk, Slipper du dem inn er de vanskelige å få ut.

 

Burde kanskje skyte inn at Jehovas vitner ikke er kristne...

 

Ikke? Det er jo jehovasvitner som stopper meg hver gang jeg skal ned og kjøpe lunsj avisen min! snakker om jesus og frelse og sorg og døden osvsov. Men, jeg knekker de hver gang! Argumentene deres er verdiløse. men de snakker seg ut av hvert hjørne. Til slutt må jeg bare avvise deg, høflig men bestemt. Og så er det bare å bruke beina kjapt! Heldigvis kommer de ikke hjem til meg! Huset til familien min er svartelistet tror jeg :woot:

Lenke til kommentar
Eg har ikke noe imot kristendomen er bare mangen som missbruker den som eg er galen på. Blant annet jovasvitne er noe herk, Slipper du dem inn er de vanskelige å få ut.

 

Burde kanskje skyte inn at Jehovas vitner ikke er kristne...

 

Ikke? Det er jo jehovasvitner som stopper meg hver gang jeg skal ned og kjøpe lunsj avisen min! snakker om jesus og frelse og sorg og døden osvsov. Men, jeg knekker de hver gang! Argumentene deres er verdiløse. men de snakker seg ut av hvert hjørne. Til slutt må jeg bare avvise deg, høflig men bestemt. Og så er det bare å bruke beina kjapt! Heldigvis kommer de ikke hjem til meg! Huset til familien min er svartelistet tror jeg :woot:

 

Hva jeg mener med det er at de har for mye vranglære til å kalles kristne.

Dette er altså noe JEG mener.

Tror ikke jeg skal bry dere for mye med hva slags vranglære det er snakk om, men hvis dere er interessert er d bare å si fra.

 

Det vi kan være enige om er hvertfall at deres forkynnelsesmetoder ikke er av de mest effektive... Føler at de heller ødelegger folks inntrykk av alle troende...

Noen ikke-troende som er enige i akkurat det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva jeg mener med det er at de har for mye vranglære til å kalles kristne.

Dette er altså noe JEG mener.

Kunne du jo skrevet med det samme.

Lurer litt på hvem du mener tolker/forstår bibelen riktig egentlig.

Mistenker at lista blir kort. Men for all del: korte begrunnelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...