Tranceformation Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Merker man stor forskjell på 75hk til 102 hk i en Hiace? Bør man kjøpe firehjulstrekk? Vurderer en Hiace.. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Merker man stor forskjell på 75hk til 102 hk i en Hiace? Bør man kjøpe firehjulstrekk? Vurderer en Hiace.. Vi kan si det slik: Motor har ingenting å si, du får den ikke opp i fart uansett. Den er en slede på veien, både med rwd og awd. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Så du mener Hiace er er dårlig kjøp uansett? Det står mellom caddy og Hiace, fordel Hiace er mer plass og godt rykte for lite verksted. Fordel caddy er vel bedre sving, og drivstoffsnill. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Så du mener Hiace er er dårlig kjøp uansett? Det står mellom caddy og Hiace, fordel Hiace er mer plass og godt rykte for lite verksted. Fordel caddy er vel bedre sving, og drivstoffsnill. Det er selvsagt ikke noe dårlig kjøp på noe vis, hvis du synes Hiacen er grei med sine svakheter så som at det er en gammel modell og ikke er den mest drivstoffgjerrige osv så er det antagelig den mest problemfrie bilen du kan kjøpe. Kjøp 4WD, 2WD er håpløs på vinterføre med mindre du konstant kjører med tungt lass, dog har 4WD en svingradius som en stor lastebil. Antar du har prøvekjørt en? 1 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Ja har det, prøvekjørt 4 hjuls med 102 hk. Visste ikke om man merket stor forskjell på å gå ned til 75 og 2 hjulsdrift Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Du har ikke vurdert Peugeot Partner? Den nye er faktisk ikke så verst. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Franske biler har ikke så godt rykte, mye feil på de. Citroën og Peugeot er jo fransk, sikkert gode biler, men flere bekjente råder å holde seg unna fransk. Men kan jo hende jeg er heldig å unngå feil på bilen dersom jeg gikk for fransk bil. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) en jeg jobber sammen med har en hiace lang versjon varebil med 4wd og 117 hk og den er en forbanna slede på vinteren og den bruker ca 1.2-1.4 på mila. selv kjører jeg chevrolet suburban til arbeidsbil og min er billigere å kjøre med. og i tilleg veier chevroleten 1 tonn mere og så er den myee bedre på vinteren og kommer lengre fram. har enda ikke hadd feil med den og delene er latterlig billig. er jo ikke for ingenting at jeg har 2 stk suburban en annen jeg jobber med har caddy 2007 mod med dsg og han har måttet bytte girkasse 2 ganger... og han kjøpte bilen helt flonke ny. men mulig det er bare engangstilfelle på denne bilen. behøver ikke være slik på andre. transporter syncro varebilregga må jo være flott. det er gode biler og god plass også Endret 2. desember 2011 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå