Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilke VAREBILER bruker minst drivstoff?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du mener Hiace er er dårlig kjøp uansett?

 

Det står mellom caddy og Hiace, fordel Hiace er mer plass og godt rykte for lite verksted.

Fordel caddy er vel bedre sving, og drivstoffsnill.

 

Det er selvsagt ikke noe dårlig kjøp på noe vis, hvis du synes Hiacen er grei med sine svakheter så som at det er en gammel modell og ikke er den mest drivstoffgjerrige osv så er det antagelig den mest problemfrie bilen du kan kjøpe.

 

Kjøp 4WD, 2WD er håpløs på vinterføre med mindre du konstant kjører med tungt lass, dog har 4WD en svingradius som en stor lastebil.

 

Antar du har prøvekjørt en?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

en jeg jobber sammen med har en hiace lang versjon varebil med 4wd og 117 hk og den er en forbanna slede på vinteren og den bruker ca 1.2-1.4 på mila. selv kjører jeg chevrolet suburban til arbeidsbil og min er billigere å kjøre med. og i tilleg veier chevroleten 1 tonn mere og så er den myee bedre på vinteren og kommer lengre fram. har enda ikke hadd feil med den og delene er latterlig billig. er jo ikke for ingenting at jeg har 2 stk suburban ;)

 

en annen jeg jobber med har caddy 2007 mod med dsg og han har måttet bytte girkasse 2 ganger... og han kjøpte bilen helt flonke ny. men mulig det er bare engangstilfelle på denne bilen. behøver ikke være slik på andre.

 

transporter syncro varebilregga må jo være flott. det er gode biler og god plass også

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...