Pius Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, En dag så tok PCen min kvelden, og jeg prøvde å restarte PCen og da gikk sikringen i hele huset. Etter dette så går sikringa med engang strømforsyningen kobles til veggen. Dette er vel en reklamasjons sak? -Pius Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Høres riktigt ut. Lenke til kommentar
Pius Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Høres riktigt ut. Det håper jeg også, slik at jeg slipper å få "bot" for å levere inn en vare som ikke dekkes av garantien. Da kan jeg like godt kjøpe et nytt.. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Spørs jo hur gammel den er men du kan jo og ringe selger av produkten og spørre hvordan du ska returnere den..du får da sikkert et hint om det går bra da;-) Lenke til kommentar
Pius Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Har hatt den i litt over et år, kjøpt juni 2010. Hos Amentio før dem gikk konkurs, dermed er de lite hjelpsomme. De prøvde først å fraskrive seg alt ansvar så jeg sa at jeg er villig til å involvere enn tredje part hvis de ikke gidder å fikse RMA for meg. Da har de sagt at de skulle ordne RMA for meg, men har gått over en uke, og ingen oppfølgning... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvis ikke noe skjer så ringer du forbrukerrådet og oppretter en sak hos dem.. Lenke til kommentar
Pius Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Hva skjer med nettbutikkene for tiden? Ringte komplett igår fordi jeg ikke hadde fått igjen penger på en vare som jeg benyttet meg av angreretten på. Den hadde blitt plukket opp av dem for måned siden, og for til svar "Oi, vi har ikke fått sendt pengene ennå.." Skal ringe Amentio og spørre hva som skjer med RMA skjemaet mitt imorgen også. Så mye styr med nettbutikker for tiden De var jo ikke sånn før, håper de skjerper seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå