triaden Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Hei! venninna mi har lagt ut noen videoer på youtube, men hun er ikke helt sikker på om hun syns det er bra eller ikke. og siden ho ikke tror på det vi sier om at det er bra, så tenkte jeg at jeg kunne vise dere videoen, og la dere bedømme! jeg fikk lov av venninnen min å gjøre det. www.youtube.com/watch?v=cuTqK2V6aZc her er linken (hun synger skinny love) Endret 7. november 2011 av Jorunnsen Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvis hun legger de ut på youtube og i tillegg godkjente at du la det ut her så tror jeg nok hun syns selv at det er ganske bra. 3 Lenke til kommentar
triaden Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 men hun vil vite hva andre syns, ikke bare nærme venner, det er derfor hun la det ut.. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg syns ikke hun passet så veldig til å synge den sangen der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Trener venninnen din mye benkpress? 1 Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Synes stemmen hennes er behagelig å høre på. Som sagt over føler jeg ikke at Skinny Love passer henne helt, men absolutt potensiale. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Joda, hun kan bli flink hun. Må øve en del mer, tho. Hun bommer tonene marginalt ganske ofte. Bedre enn gjennomsnittet iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå