HPh Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hei er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det mest geniale snowboardspillet espn x-games pro boarder. Noen som har sett det nedstøva i noen datasjapper, er på desperat leting, får abstinenser Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hei er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det mest geniale snowboardspillet espn x-games pro boarder. Noen som har sett det nedstøva i noen datasjapper, er på desperat leting, får abstinenser Jeg er også interessert i å skaffe dette spillet, for å "komplettere" spillsamlingen. Jeg har nemlig "originalen", men CDen har en stor sprekk! Lenke til kommentar
HPh Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 bor i nærheten av Olso ja, vet du om noen sjapper som selger det, har ikke orka å løpe rundt i hele byen. Lenke til kommentar
kim Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Tror jeg har originalen liggende her en plass.. Men den er ikke min da.. lånte den for evigheter siden.. Men det er det beste snowboard spillet uten tvil da.. den stemningen.. osv. Husker jeg vant han lille tassen.. tror ikke han var noe særlig god? Foresten, runda jeg spillet når jeg fikk han? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 16. august 2003 Del Skrevet 16. august 2003 Du kan sikkert få det av meg, hvis jeg finner det. Det ligger bare og samler støv uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå