merkur Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har fått et program som heter getright nå, men finner ikke ut hvordan man søker der....Kan noen hjelpe meg?? Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Prøv i Porgramvare kategorien. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tror det er noe ftp greis med det? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du kan ikke søke etter filer med GetRight. Det er en Download Manager (et program du kan bruke til å laste ned ting med, men ikke fra) Lenke til kommentar
merkur Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 ok, takk alle sammen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du kan ikke søke etter filer med GetRight.Det er en Download Manager (et program du kan bruke til å laste ned ting med, men ikke fra) Skal du laste ned en fil fra en gamer.com side eller noe som f.eks Sof2_MP_demo.exe så kan du søke etter den filen i andre servere og greier. Men man kan ikke bruke den som en slags p2p eller noe. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har fått et program som heter getright nå, men finner ikke ut hvordan man søker der....Kan noen hjelpe meg?? Ikke si at du ikke skjønte posten til Wabby? 2k Du spurte jo ikke etter P2P programmer, dessuten posta du i søppel noe som er helt feil... Ser ut som om du er helt ny her på forumet, så ta og les rettningslinjene og les nettikette Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har getright og det er et fint program. Det virker som samme måte som DAP og dermed kan det bare laste ned. Er en download manager som gjør jobben istedet for Windows downloader tingen. Du kan laste ned ifra flere forskjellige servere og dermed går det raskere. Har selv en gammel versjon 3.34. Orker ikke slitet med og oppgradere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Bruker selv getright. Bedre enn DAP etter min mening. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg mener også det ,men jeg later jo ikke ned allverden på den måten. Blir nok mere av det til neste uke =D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg mener også det ,men jeg later jo ikke ned allverden på den måten. Blir nok mere av det til neste uke =DKA får du Banda ancha då? Eller skal du på lan? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Neineineineinei! Skole vet du! Og da kommer jeg tilbake på HFK nettet og det blir morsomt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hahaha glemte du "bare" var 17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå