AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Okei vet ikke helt hva jeg skal skrive, eller hvorfor jeg gjør det. Kan starte med at jeg er 16 år. Har bare noen spørsmål rundt forelskelsen jeg gjennomgår. Er egentlig den første ordentlige forelskelsen jeg gjennomgår. Enda rarere med det er at jeg ikke kjenner denne personen så godt(og egentlig skulle jeg ikke ha blitt forelsket i henne), men har likevel sterke følelser. Den ble merkelig nok utløst av en drøm, som er ganske uklar nå, men husker at jeg trodde at alt var helt ekte og var svært forvirret da jeg våknet opp, og til og med noen dager etterpå. Dessverre så hadde jeg ikke så høy selvtillit før og lot det bare ligge. Fikk invitert henne ut på noen fester etc, men ikke noe særlig mer enn det. Så nå har jeg tenkt å invitere henne ut til helgen(nei ikke noen date, hvertfall ikke åpenbart) jeg har det løst ut, vet hvordan jeg skal gjøre det. Men uansett så hørte jeg av en god jentevenn av meg at de bare sånn helt random hadde snakket om meg. Da sa hun som jeg liker at hun trodde at jeg var litt småkeen på henne, men at vi ikke kjenner hverandre så godt. Så hva vil skje nå? Har hun blitt skremt bort av meg? Er løpet kjørt? Hva vil hun tro hvis jeg vennskapelig ber henne ut? Er sikkert en svært forvirrende lesning, men er svært forvirret selv, og vet som sagt ikke hvorfor jeg skriver dette, eller hva jeg skal skrive. Men setter pris på hva nå enn dere svarer Postet av anonym: b01d1b2a50232af83e2598a97acd4d70 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Har også sett at hun har sett og tittet bort på meg noen ganger(når jeg ikke ser på henne), men kanskje dette bare er fordi hun tenker på hvor en tulling jeg er? Postet av anonym: b01d1b2a50232af83e2598a97acd4d70 Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Ikke tenk på hva hun kanskje tror, fordi det er det værste man kan gjøre i sosiale situasjoner. Det er demotiverende og selv destruktivt. Spør om hun vil finne på noe. Jeg var i lignende situasjon på din alder og jeg angrer veldig på at jeg ikke gjorde noe. Det er faktisk det jeg angrer på mest hittil i livet mitt (er 22). Les førstepost her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=889615 Endret 7. november 2011 av Narimasu Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Er bare forvirret og demotivert som du skrev. Var helt klar til jeg fikk vite det. Har ikke tenkt å invitere henne ut sånn date.. Bare snakke om det vi gjorde i helgen, og spore inn samtalen tilfeldigvis på filmer og evt kino. Så bare nevner jeg at jeg og en kompis og to venninner skal på kino på fredag, og bare si at du kan sikkert komme hvis du vil eller noe slikt. For første date(akkurat som det jeg så på den tråden) så ville jeg ikke valgt kino, men jeg ser ikke akkurat på dette som date, heller "date-light". Men kan det hende at hun er litt interessert? Siden den jentevennen hun spurte om det, vel de kjenner hverandre ikke så godt, men hun venneninnen min, er liksom en av de beste vennene mine(seff er det kompiser som står over, bros before hoes), så kanskje hun prøvde å få ut litt info? Hun jeg liker, er som meg ganske sjenert Takker for svar uansett, kan vel kanskje si hvordan det går imorgen Postet av anonym: b01d1b2a50232af83e2598a97acd4d70 Lenke til kommentar
Aryvandaar Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det at andre mennesker snakker om deg på en positiv måte er jo et tegn på interesse. Vi mennesker snakker jo vanligvis om det vi er nysgjerrig på, eller interesserer oss for. Så kjør på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Når du sier det sånn så sier du kanskje noe, liker hvertfall å leke med tanken. Dessverre så var hun ikke på skolen idag, får vel bare kjøre på imorgen da(hvis hun er der), kan jo finne ut hva de snakket om. Grunnen til at jeg ikke snakker via facebook, er rett og slett fordi jeg har gjort det før(som oftest at jeg har kontaktet henne, men også at hun har startet samtale med meg) og at jeg vil vise at jeg ikke bare er tastaturtøff. Er litt rart, siden jeg vanligivs flørter og snakker med jenter, men akkurat hun jeg er forelsket i er jeg mye mer sjenert ovenfor.. Postet av anonym: b01d1b2a50232af83e2598a97acd4d70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå