BeThomas Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "Dette spelet er nesten betre enn lisensen det er basert på." Jaha.. nå har ikke jeg prøvd War in the North, men å komme med en slik uttalelse grenser mot blasfemi. Spørs om jeg orker å lese resten av artikkelen nå..... Virkelig? Selv om LOTR bøkene helt klart har hatt en ekstremt viktig plass i litteratur historien, så er de ikke spesielt bra... Og det kommer fra en som elsker å lese fantasy. OT: 9/10?! Den traff som en bombe, dette må sjekkest! 1 Lenke til kommentar
iMAD Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 9/10? ..altså nesten perfekt? Nekter å tru det. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Synes gamer.no annmeldelser er litt opp og ned enkelte ganger litt for mye personelig smak føler jeg .. greit nok det men litt objektiv syn er bedre for oss spillere 9 av 10 mens andre gir det 6 av 10 ? .... Lenke til kommentar
hadoken79 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Da får dere tåle litt storming på forumet også. Mener du at en anmeldelse umulig kan baseres på opplevelsen av spillet uten fokus på eventuelle feil eller mangler som ikke påvirker den totale opplevelsen nevneverdig? Du får spille spillet og komme tilbake til meg... når gamer.no kun kjører biased reviews (i følge bruker her på forumet) burde de strengt tatt ha en "brukerkarakter" e.l. på spillene også, så kan folk se hvordan anmelders karakter ligger an i forhold til "folkets" karakter. Skal man snakke om spill som kun kan anmeldes basert på opplevelsen ville jeg heller dratt inn Limbo og div. andre indie titler... å anmelde et rollespill med inventory, loot, interface osv. uten å nevne dette i omtalen stemmer ikke helt... men når igjen dette er en side med subjektive anmeldelser som tydligvis må tas med en klype salt heretter for min del. Endret 7. november 2011 av hadoken79 Lenke til kommentar
Septim Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "Dette spelet er nesten betre enn lisensen det er basert på." Jaha.. nå har ikke jeg prøvd War in the North, men å komme med en slik uttalelse grenser mot blasfemi. Spørs om jeg orker å lese resten av artikkelen nå..... Virkelig? Selv om LOTR bøkene helt klart har hatt en ekstremt viktig plass i litteratur historien, så er de ikke spesielt bra... Og det kommer fra en som elsker å lese fantasy. OT: 9/10?! Den traff som en bombe, dette må sjekkest! What?! Hva var det du ikke likte ved boka? Personlig syns jeg at det er beste boka jeg har noen gang har lest (eneste som kanskje kan slå den er Silmarilion). Lenke til kommentar
olav10 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Spillet ligger på 69 på Metacritics, så 9/10 er var noe overraskende... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hørte om dette for mer enn 5-6 uker siden, og nå, etter å ha hørt om det på 4PP og her på Gamer.no vurderer jeg sterkt å utsette TES V: Skyrim for først å kjøpe dette her. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Elsket både Dark Alliance og Champions of Norrath spillene, så har ventet på War in the North en stund nå. Kunne ha forhåndsbestilt det for en stund siden, men ventet på denne anmeldelsen, da gamer.no ofte gir karakterer i forhold til min egen smak. Gleder meg til å få dette i posten! 1 Lenke til kommentar
Stian55 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Elsket både Dark Alliance og Champions of Norrath spillene, så har ventet på War in the North en stund nå. Kunne ha forhåndsbestilt det for en stund siden, men ventet på denne anmeldelsen, da gamer.no ofte gir karakterer i forhold til min egen smak. Gleder meg til å få dette i posten! Æg og! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Skal man snakke om spill som kun kan anmeldes basert på opplevelsen ville jeg heller dratt inn Limbo og div. andre indie titler... å anmelde et rollespill med inventory, loot, interface osv. uten å nevne dette i omtalen stemmer ikke helt... men når igjen dette er en side med subjektive anmeldelser som tydligvis må tas med en klype salt heretter for min del. At ein omtale er subjektiv er ikkje det same som at den ignorerer alt av mekaniske høve i eit spel. "Biased" er heller ikkje eit synonym for subjektiv. Greitt om ein har kontroll på omgrepa før dei vert slengd rundt. 6 Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har lest rundt 5-7 anmeldelser og finner INGENTING om hvordan coop local er:( eller om du trenger disken i mens man spiller:(? Kan noen være en engel og hjelpe meg ut litt her:)? altså 1. vis jeg spiller med en kompis er han da en egen char som blir lagret(ala borderlands), eller henchmen(dungeonsiege 3 dritt) 2. vis jeg kjøper spillet på gamestop, må jeg ha dvd-en i mens jeg spiller eller er det en god løsning? tuuuuuuusen mangen takk til den som finner svar Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) "Dette spelet er nesten betre enn lisensen det er basert på." Jaha.. nå har ikke jeg prøvd War in the North, men å komme med en slik uttalelse grenser mot blasfemi. Spørs om jeg orker å lese resten av artikkelen nå..... Virkelig? Selv om LOTR bøkene helt klart har hatt en ekstremt viktig plass i litteratur historien, så er de ikke spesielt bra... Og det kommer fra en som elsker å lese fantasy. OT: 9/10?! Den traff som en bombe, dette må sjekkest! What?! Hva var det du ikke likte ved boka? Personlig syns jeg at det er beste boka jeg har noen gang har lest (eneste som kanskje kan slå den er Silmarilion). LotR- bøkene er gode de, for all del. Men grunnen til at de har den statusen de har er i stor del alderen, ikke bare kvaliteten. Fantasy- univers med langt mer spennnende persongalleri og som jeg syntes er mye bedre som jeg kommer på i farta: Wheel of Time A Song of Ice and Fire The View From the Mirror (og påfølgende serier fra samme univers)(Ian Ivrine) The Farseer Trilogy (og påfølgende serier fra samme univers) (Robin Hobb) Endret 7. november 2011 av StorPeder 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Nei men når metacritics har gitt det en average på 70 av 100 utifra 20 anmeldelser så sier det sitt. Skulle tro produksjonen på dette var tilsvarende Bulletstorm, Gears of War eller noe. Spillet har eldgammel mekanikk, trange omgivelser, hviler tungt på scripta scener. Dum AI, dårlig musikk (Tar ikke ibruk noe LOTR lisensiert materiale), dårlig voice acting og dårlig grafikk. Derfor man blir litt sjokkert når det får 9/10 ................. Endret 8. november 2011 av Avean Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 anmeldelser er subjektive, at flere ikke liker spillet gjør ikke nødvendigvis at det er et dårlig spill. Det sier vel seg selv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 what! har ikke engang hørt om dette spillet før i dag, og jeg er jo inne på gamer og andre spillsider nesten daglig. Dette høres jo kjempespennende ut. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Litt rart at dette spillet får 9 av 10 selv om det er utrolig mangen bugs i spillet, mens Dead island synest de var noe dritt pga bugs og div å ville ikke en gang anmelde det:P 1 Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Seriøst!? Neeeeieiiii... Ikke rett før skyrim... Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor måtte denne anmeldelsen være på nynorsk :< 1 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er bildene i artikkelen hentet fra PS3-versjonen? Jeg synes grafikken så litt "kornete" ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå