Thore Raaen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Speiling Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Enkelt og greit, helt klart etter min smak. Tror kanskje det kunne gjort seg med litt mere luft ( vann )omkring, slik at området der stråene kommer opp, hadde ligget nærmere det gyldne snitt. Endret 7. november 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Enkelt, vakkert.. Pluss for dråpene på strået. Fin komp. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Syntes dette var veldig bra,. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Liker dette, motivet gir mulighet for mange typer format og komposisjoner - men fungerer meget godt slik det er. For en renere flate kan en 3-4 punkter klones over, det er pirk men det vil tilføre bildet en ekstra illusjon. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Hadde store problemer å få isolert motivet da det er mange strå rundt omkring. Har klona vekk seks forskjellige steder. Enig med deg Tjernshaugen så det da jeg prøvde det her på datan.Takker for kom. og konstruktiv "pirk" Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bra Thore. Det enkle er ofte det beste, jeg synes dette står seg godt som det gjør. Et pluss for dråpene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg