Robbansvenske Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, Trenger hjelp med hva og hvor jeg ska justere i Biosen for at få rundt 4Ghz på min 2500K? Hvad ska vara disabled og volten cpu er nå 1,275 som jeg stilt in selv. Kan noen være snill og hjelpe meg litt enkelt, er passe kjent i biosen og trenger ikke mere en rundt 4Ghz. Lenke til kommentar
Mantaturbo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Her er en guid : http://www.bit-tech.net/hardware/cpus/2011/01/07/how-to-overclock-the-intel-core-i5-2500k/1 Endret 7. november 2011 av Mantaturbo Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Takk:-) Lenke til kommentar
SEH Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Heisann. Her bestillt samme kortet selv, og har søkt en del rundt etter overklokkings info. Her er i hvert fall et par linker som burde dekke det du er på jakt etter og sikkert litt til Asus P67/68 Bios Guide - Basic / Intermediate overclocking Official ASUS P8P67 Series Overclocking Guide and Information Newegg TV: Sandy Bridge Overclocking & UEFI Demo on ASUS P8P67 P67 1155 Håper du finner det du trenger her. 1 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Det var da enkelt at klokke og nesten litt usportsligt..asus har du lagd et rimligt bra produkt ser det ut till even om jeg er Gigabyte fan. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er en liten stund siden sist post, men spør her likevel. Noen som vet om det er innebygd wlan på dette hovedkortet? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det var da enkelt at klokke og nesten litt usportsligt..asus har du lagd et rimligt bra produkt ser det ut till even om jeg er Gigabyte fan. Det er like enkelt på alle hovedkort, LGA1155 er ekstremt lett å klokke: Sett turbo-multiplier på alle kjerner, og kjør turbo på 45. Gratulerer med en stabil 1GHz overklokk Heldigvis er det en del vanskeligere å nå 4.9-5.0GHz med offset voltage Er en liten stund siden sist post, men spør her likevel. Noen som vet om det er innebygd wlan på dette hovedkortet? Kun bluetooth dessverre. Kjøp en USB-stikke er mitt tips. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det skal følge med ett program kom clocker for deg. Jeg kjører min stabilt og fint på 4.3 GHz med standard kjøler. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er en liten stund siden sist post, men spør her likevel. Noen som vet om det er innebygd wlan på dette hovedkortet? Kun bluetooth dessverre. Kjøp en USB-stikke er mitt tips. Takker for svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå