Gå til innhold

Tastatur og mus til PS3 spill?

Bllink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hovedpoenget er om nye call of futy støtter mus og tastatur. Er så lei av sticken! :p

Gjør nok ikke det, cluet er at dersom man har mus og keyboard så har man mye bedre presisjon ved skytespill, dermed så er det et bevisst valg ifra utvilker at mus og keyboard ikke fungerer til FPS spill.

Men det finnes noen lure omveier..

- Du kan enten kjøpe en converter som Metaldude påpekte som nok er det enkleste og beste.

- Eller bare kjøpe mus og keyboard sett med bluetooth connection.

- Sist men ikke minst så kan man kjøre et program fra egen maskin og bruke mus og keyboard du har connecta til den, via blue tooth. Mer hassle men skal være billigste løsninga.

Lenke til kommentar

Men hovedpoenget er om nye call of futy støtter mus og tastatur. Er så lei av sticken! :p

Gjør nok ikke det, cluet er at dersom man har mus og keyboard så har man mye bedre presisjon ved skytespill, dermed så er det et bevisst valg ifra utvilker at mus og keyboard ikke fungerer til FPS spill.

Men det finnes noen lure omveier..

- Du kan enten kjøpe en converter som Metaldude påpekte som nok er det enkleste og beste.

- Eller bare kjøpe mus og keyboard sett med bluetooth connection.

- Sist men ikke minst så kan man kjøre et program fra egen maskin og bruke mus og keyboard du har connecta til den, via blue tooth. Mer hassle men skal være billigste løsninga.

Så, på denne måten skal det gå an å SPILLE med tastatur og mus? :)

Ja, er klar over at det er feigt og gir meg bedre prestasjon, men er så kjedelig og knotete med denne forbanna sticken. Virker også som det er andre som spiller med dette, etter hva jeg har sett på killcam.

Eller du kan kjøpe og spille på en PC, slik som slike spill burde spilles :thumbup:

Ja drit kjekt det når alle kompisene mine spiller på ps3.

Lenke til kommentar

vet jeg ripper opp i gammel tråd her. men jeg har prøvd Shark Fx variantene til ps3 og var absolutt ikke fornøyd, enten HAKKET siktet og når det først virker så virket den veldig "ekkel" i styringen.

noen som vet om denne faktisk er noe bedre? for shark fxen var en stor skuffelse til 900 kroner :p

ellers ser den jo veldig bra ut bortsett fra alvorlig kort ledning på det bildet =P

Lenke til kommentar
Så, på denne måten skal det gå an å SPILLE med tastatur og mus?
Latterlig å spille med mus på PS3. Jeg sidestiller det med juks. Blir jo latterlig lett. Spill på pc heller dere så ødelegger dere ikke for oss andre. (jeg har spilt alle tidligere COD spill på PC, men MW3 har jeg på PS3)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...