enurs Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Bilen går dårlig og i 5 gir kommer jeg opp i 90km/t etter 20 sekunder. Bilen går dårlig i alle gir. Jeg jobber med å fikse varmevifte motoren så den er tatt vek og noen slanger er tatt av. Vet ikke om dette har noe å si. Noen ide hva som kan være feil? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 kjølevifta på radiatoren? er den tadd vekk? og slanger? klar det har noe å si hviss radiatorvifta er borte og det mangler slanger. hvordan slanger? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det mangler deler og du er forskrekket pga bilen går dårligere. Er det kun aks som er dårlig? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg jobber med å fikse varmevifte motoren så den er tatt vek og noen slanger er tatt av. Vet ikke om dette har noe å si. Noen ide hva som kan være feil? "hjelp, jeg tok av noen deler på motoren, og nå virker den ikke, hva er feil?". Diffuse spørsmål får diffuse svar Hva med å spesifisere hvilke slanger som er fjernet? Endret 8. november 2011 av apegryn Lenke til kommentar
enurs Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 hehe, ja tar man vekk noe så kan jo det ha noe å si. Men slagene er veldig små og tynne. Tipper hullet i 1kr er like stort som hullet i slangene. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Vakuumslanger. De kan styre mye rart som påvirker hvordan motoren oppfører seg. Hvorfor har du tatt de av? Sett de på igjen og prøv Lenke til kommentar
enurs Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Slangene sitter fast i noe som må vekk for å få ut varmevifte motoren. Men håper det er feilen, skal sjekke når jeg får ny motor. Takk for svarene så langt. Er det foresten dyrt å chippe opp en slik gammel bil? Og er det verd det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det foresten dyrt å chippe opp en slik gammel bil? Og er det verd det? Når du ikke sier hvilken motor du har, blir svarene: JA. NEI. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er ingenting å hente ut av en gammel bensinmotor uten turbo så chip er bortkastet. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 vectra b så regner jeg med han har 1.8 / 2.0 og det er ikke noe å hente ut av en slik motor. da tipper jeg en c20let med turbo hadde gjort susen. men siden det virker som trådstarter har lite peiling på bil så blir det nok ikke noe av det Lenke til kommentar
enurs Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 sette på plass noen små slanger og bilen brummer som bare det takk folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå