jeg_lyver_mye Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg hadde spahgetti i går. Jeg liker pasta, pizza, hamburger og pølser. tips? Jeg er glad i det barna er glad i. LOL! Må kunne kjøpes på rema eller kiwi. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 I dag skal du ha ovnskbakt hyse med hjemmelaget tomatsaus med tomatbiter i. Ris og salat som tilbehør. ...eller du kan spise deg ihjel på pølser. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Lasagne tar litt for mye tid? Eller kanskje jeg kan prøve noen av de ferdig pakken ja... Hvilke av ferdigpakke lasagner er bra da? Er det i hele tatt kjøttdeig i dem? EDIT: kanskje grøt! Hmmm Endret 7. november 2011 av nevoscript Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hva med pasta, pizza, hamburger eller pølser? Lenke til kommentar
cfg Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Lasagne tar ikke så alt for lang tid å lage, stek kjøttdeig - sausen - ha det oppi ildfast form, spre ut - legg på plater - spre mer ut på toppen - repeat til du er tom for kjøttdeigsaus tingen og ha på ost. omnomnom. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Slike laksestykker. Pluss potetbåter, eventuelt ris. Grønnsaker og saus som tilbehør. Sunt, enkelt og godt. http://findus.no/showimage.asp?id=92004713&size=big Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå