Toalettet Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hey! Forrige Torsdag bestilte jeg noen varer fra GoPro.com Den ene var utsolgt men har flere ganger gjennom helgen kommet inn igjen. Da sendte jeg en mld i går og fikk denne tilbake: Your order is all ready, everything is in place and getting ready to get shipped out tomorrow. Please let us know if you have any further questions. Many Thanks, GoPro Support www.gopro.com/support Så jeg ringte opp igjen isted og nå sa dem at når varene kom på plass ville den bli sendt. Den ville sannsynligvis bli sendt 14. november. Kan dem gjøre sånt? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Virker som de har litt tekniske problemer, slik at det ser ut som varer er på lager, selv om de ikke er det. Antakeligvis har kundebehandleren stolt litt for blindt på systemet. Kjøper man noe som ikke er på lager, må man regne med litt ventetid. Så svaret på ditt spørsmål er at ja, de kan gjøre sånt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå