Gå til innhold

Hva er den viktigste attributten du søker i en venn?

Balthier

Viktigste attributt du vil finne hos en venn  

12 stemmer

1. 1. Viktigste attributt en person bør inneha?

• Sosial Status
      0
    • Intelligens
      0
    • Humor
    • Lojalitet
    • Ærlighet
    • Ære
      0
    • Sjarm
      0
    • Oppstemthet
      0
    • Reservasjon
      0
    • Impulsivitet
      0
    • Likhet
    • Dominans
      0
    • Passivitet
      0
    • Aggresivitet
      0
    • Generøsitet
      0
    • Stahet
      0
    • Mot
      0
    • Tilbøyelighet
    • Annet (vennligst elaborer)
      0
  2. 2. Er du jente eller gutt?

3. 3. Er du populær?

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt på dette en stund. Jeg har flere venner, alle med både positive og negative sider.

Jeg har satt dem i båser. Nå har jeg fundert så langt at jeg lurer på hva dere synes er den viktigste attributen en karakter skal ha. Selvom dere foretrekker flere atributter, velg den som prioriteres aller, aller høyest.

Vet det er vanskelig, men vær så snill å forsøk og svare saklig.

På forhånd, takk! ;)

Endret av Balthier842
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du populær?

1. Ja

2. Nei

Tidenes spørsmål ^^

Det første som slår meg er faktisk ingen av egenskapene du har listet opp. Det viktigste for meg er en slags forståelse, at man «kommer godt overens», at man er på samme bølgelengde. Dette er ikke nødvendigvis «likhet». Det er mer en slags åpenhet, forståelse og toleranse ovenfor meg (min «personlighet»). Dette må selvfølgelig gå begge veier.

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

tja man kan ikke ha en venn bare basert på en av egenskapene, en sammenslåing av en viss lojalitet med en delvis ærlighet, med en viss "likhet" (dere har genuine interesser?) er vel det viktigste

måtte nesten svare nei på om jeg var populær, der populær bestemmes utifra antall venner du anser deg selv å ha (heller enn bekjente)

men da ingen av mine venner kan anses som noe annet enn lojale så må dette være det klart viktigste, da jeg til tider kan velge vekk "god humor" for en person som bare er snill og man kan være helt chilla med når man henger.

men selv om lojalitet er viktigst som sagt om personlighetene ikke "klasjer" så er det dømt uansett.

Endret av Gnurk(homesmasher)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...