ltdata Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, Har hjemme-eksamen og har fått en oppgave som lyder: "Redegjør for hvorfor World Wide Web (WWW) ikke regnes som en proprietær teknologi, og diskuter betydningen av dette." Slik jeg forstår det er ikke proprietær teknologi, teknologi der det ikke finnes en eier. Der det er åpen kildekode og få restriksjoner på bruken av det. Det er ikke noen firma som eier internett og alle har tilgang til det uten å betale lisens til noe til et bestemt firma. Betydningen av det: Jeg tenker meg at det kan være problematisk med tanke på hvilket innhold og meningsytringer som skal tillates på www. Da det ikke er noen eier som bestemmer over innholdet på nettet. Har dere noen synspunkter eller noen tips å komme med? Skal skrive ca 5 sider om dette Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 et tips: WWW != internett Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Ok takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå