Alpha Centauri Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hvis man skal oversette "Jeg er sint" til fransk, er "J'ai colère" korrekt, eller er det "Je suis colère"?. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ingen av delene. Je suis en colère er riktig, om jeg ikke helt har glemt barnelærdommen. Lenke til kommentar
Alpha Centauri Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Ingen av delene. Je suis en colère er riktig, om jeg ikke helt har glemt barnelærdommen. Ok, da satser jeg på det. Var også det Google Translate sa, men var litt usikker på om det var riktig. Takk! Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er født i Frankrike, men det begynner å bli svært lenge siden jeg flyttet til Norge. Jeg kan ikke garantere at alt jeg sier om fransk er riktig, men i dette tilfellet er jeg rimelig sikker. Lenke til kommentar
joke4joker Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er riktig, jeg er fransk og vi sier "Je suis en colère" ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå