Barkster Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg har som mange andre oppgradert pc-en til battlefield 3. Valgte MSI GTX 560TIOC som til stadighet har problemer med at Display driveren krasjer. Ironisk nok så skjer dette mens jeg oppretter dette emnet Dette skjer flere ganger om dagen ved lesing av websider og videoer på internet. Det har seg sånn at i Battlefield 3 så krasjer spillet i Ultra settings mens High settings fungerer fint. Noe feil med kortet? Har nyeste Nvidia driver. Kan det være den som er problemet? eller burde jeg reklamere på kortet. Legger ved et bilde så dere ser hvor latterlig dette er. Endret 7. november 2011 av Barkster Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg har opplevd det samme med mitt 560Ti kort et par ganger, spiller BF3 kun på High for å ha god nok framerate. Har ikke opplevd dette problemet mens jeg spiller så vidt jeg husker men stort sett bare i desktop. Jeg tror det er en bug i driveren, men kan være en biso/fw-bug i kortet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå