mortenandre Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, jeg satt og så på film på pc'en igår da plutselig strømmen gikk i hele bygda mi. Strømmen viste seg å være borte noen timer, så jeg gikk å la meg. Idag var strømmen tilbake, men pc er starter ikke. Det blinker et grønt lys på hovedkortet da strømmen er koblet til, men null reaksjon da jeg trykker på på-knappen. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Var PSU-en ja. Har testet en annen nå. Startet som en drøm da. Er dette en reklamasjonssak eller noe? Den er mindre en fem år gammel. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Prøvd å koble ut PSU'en i noen minutter for så å plugge den inn igjen? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er ikke noen reklamasjonsrett på PSU ved lynnedslag og andre tilfeldige powersurges. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Kjøp deg en UPS; overspenningsvern så skjer ikke det neste gang! mest sannsynlig Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Prøvd å koble ut PSU'en i noen minutter for så å plugge den inn igjen? Ja, den er død. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Takker for svar! Skal levere PCU-en inn til han som bygget pc-en min. Så tar han kontakt med selger for å se om jeg kan få en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå