Nautica Skrevet 8. november 2011 Rapporter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Det så bra ut, kanskje du skulle nevnt funksjonen i bildeposten din, sikkert ikke alle som har fått med seg dette Nei. I alle fall ikke per i dag. Nå er grensen på maks to versjoner, uansett om en av dem er slettet ikke. Vi tester det slik en stund nå og ser hvordan det går Hei Her takker jeg for svaret - og jeg er helt enig med deg at vi lar det gå slik en stund nå - og jeg synes det holder med 2 versjoner ekstra. Jeg tror nok de fleste vil synes dette her er en betydelig forbedring. Tror kanskje det hadde vært ok med en liten annonsering om denne muligheten på forsiden - i en liten ramme - slik at mange flere av de snart 400 medlemmene våre ble oppmerksom på denne muligheten. RAK-foto Som jeg har nevnt tidligere i tråden, så kan man nevne det i dedikerte bildetråder til og begynne med. Man burde vel også nevne grunnen til at man har lagt med alternative bilder så andre brukere får en innsikt i tanken bak bildene. Endret 8. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg