Jorndel Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Erm, Jeg har prøvd og lage en dropdawnlist som det er i wondows. Slik at nåt du høyere klikker kommer det opp en liste med ting jeg kan gjøre. Jeg har prøvd og bruke panel og sette panel locationen ved musa. Men det går ikke. Så jeg googlet. Men fant ingen løsning på det. (Fordi panelet ikke kom ved musa, men et stykke nedenfor.) Så noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Er det Windows Forms eller Windows PResentation Foundation? Uansett må du lage en Menu, og sette kontrollen sin ContextMenu lik den menyen du har laget. Trenger ikke rote med panels og slikt. Lenke til kommentar
Jorndel Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Her er hva jeg fant ut Code: Point position = Cursor.Position; Point relativeToForm = this.PointToClient(position); CuPo= relativeToForm; for og få den riktige posisjonen på menuboxen For og få den riktige posisjonen for Cursoren I min form. så den ikke tok for hele skjermen osv Endret 8. november 2011 av Jorndel Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Du finner fortsatt opp hjulet på nytt. Lenke til kommentar
Jorndel Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Du finner fortsatt opp hjulet på nytt. Jeg fant det via google Men hadde ikke klart det uten. Så nå virker alt og takk for hinte om contextmenu tingen. Ellers hadde jeg ikke vist hva jeg skulle bruke Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå