Gry Heubach Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Død flue! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Utrolig framatisk setting, så kanskje ikke de sterke fargene i bakgrunnen passet. Muligens bedre i s/h. Men generelt vil jeg si at dette bildet skilte seg positivt ut i mengden Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mente selvsagt dramatisk Lenke til kommentar
Gry Heubach Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Mente selvsagt dramatisk Tusen takk for kommentar. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det jeg liker ved bildet er det samme som fikk meg til å åpne det, nemlig fargene, komposisjonen og motivet i seg selv. Synes det fungere bra, og motivet er litt morsomt og uvanlig også. Kunne tenkt meg litt større dybdeskarphet om det ikke går ut over bakgrunnen, den bør være slik den er. Om det ikke er mulig med større DoF, så ville det gjort seg med med litt mer lys på selve flua - kanskje det hadde holdt med litt lys via en reflektor. Kjenner ikke opptaksforholdene, men det der ikke ut til at denne flua har dårlig tid Lenke til kommentar
Gry Heubach Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Tusen takk for konstruktiv kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg