Gå til innhold

BK: lavvo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott himmel, synes europallene trekker ned noe...

Takker, hm ja når du sier det så, tenkte nå ikke så mye på dem ;) dette er skolens lavvo, og pallene sitteplasser , når duken kommer på vel å merke :)

Du vet, man ser ikke skogen for bare trær :)

Lenke til kommentar

Fin stemning , men kunne kanskje brukt vidvinkel for at bildet ikke ble så todelt. Noe utbrent i nordlyset.

takker :)

Der ser jeg jo mer feil, la ikke merke til dette , bilde ble lagt rett før jeg dro på jobb.

Det er tatt med vidvinkel, ser det står 50 mm her, bildet er tatt med samyang 14mm f/2.8 lukketid 25sek , litt dumt det der at exif ikke blir rett når man legger inn, skulle kanskje lagt dem inn manuellt.

Nordlyset er nok ikke utbrent, det er nok et resultat av white neutralizer i photoshop :)

Lenke til kommentar

Flott, Solgun!Friskt objektivvalg... Her synes jeg du har fått mye detaljer og dybde inn i bildet.Hvis jeg skal pirke på noe blir det de nevnte europallene. Tror neppe nordlyset er utbrent. Dette er nok mere et resultat av fargejustering og/ eller støyfjerning.En finfin femmer :)

Takker Lars.

Ja som du kanskje ser under er det feilregistrering av exif ... er nok ikke 50 mm jeg helst drar med meg ut i skauen når det er nordlys i nærheten :) JA åsså de plallene da, ble helt blind der et øyeblikk ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...