Howard Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Rio med nye MP3-spillere Rio er på banen igjen med flere nye MP3-spillere, deriblant Rio Karma med 20 GB harddisk og oppladbart batteri. Les saken her. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 i mine øyne er det nokk harddisk spilleren som er mest attraktiv, men jeg har allerede en ipod. Ganske spesiell form, ganske god bateritid og, stort + for støtte for ogg vorbis. Den hadde nokk vert en utfordrer hvis den var til salgs når jeg kjøpte min ipod v 2 15 gb. Lenke til kommentar
superman Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Endelig kommer mp3-spillerne med harddisker på 1,5GB e.l. Har ventet lenge på dette. Noen som vet når flere av disse kommer? Lenke til kommentar
handbook Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 I mine øyne er det Nitrus versjonen som virker spennende. Først og fremst p.g.a. diskplass/størrelse. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 WOW!! OGG VORBIS!! :D:D *løøøøøøøøp og kjøøøøøp* Edit: De nye spillerne skal være tilgjengelige på det amerikanske markedet i løpet av august, mens for resten av verden er tilgjengeligheten mer usikker. dø... ja døø Dessuten så bruker den USB2, uffda, liker bedre firewire (fordi jeg har det allerede ) -- Men, den må kjøpes! Lenke til kommentar
handbook Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Huff.. *vil flytte til statene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå