bjornegil Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Mulig jeg poster på feil sted, men hvordan får jeg lagd en nedtellingsklokke som her www.facebook.com/aalesundsfk ??? Endret 7. november 2011 av bjornegil Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har du prøvd å lete i oppslagsverket: www.GOOGLE.NO? Utrolig hvor mye man kan finne svar på der PS: Let gjerne etter sider som viser hvordan man søker, for de fleste vet ikke hvordan man søker effektivt på søkemotorer.! :blush: Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Ja jeg har forsøkt.. Men finner ikke den jeg leter etter.. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har du prøvd å lete i oppslagsverket: www.GOOGLE.NO? Utrolig hvor mye man kan finne svar på der PS: Let gjerne etter sider som viser hvordan man søker, for de fleste vet ikke hvordan man søker effektivt på søkemotorer.! :blush: Verste jeg vet er folk som skal virke supersmarte og sier du skal google det. Hadde det nå enda vært noe åpenlyst som var lett og finne, og du hadde sakt at "dette er unødvendig å spørre om for det er kjempelett å finne, her har du googlesøket mitt: www.google.com/eksempel". Når du bare kommer med slik meningsløs spam som bare lager kvalm så har jeg bare en ting å si: GTFO. On topic: Var ikke i stand til å finne den spesifike aplikasjonen du viser til i linken. Men jeg tror jeg fant noe som ligner her. Har ikke testet denne så kan ikke gå god for noe. - Joney 1 Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 Har du prøvd å lete i oppslagsverket: www.GOOGLE.NO? Utrolig hvor mye man kan finne svar på der PS: Let gjerne etter sider som viser hvordan man søker, for de fleste vet ikke hvordan man søker effektivt på søkemotorer.! :blush: Verste jeg vet er folk som skal virke supersmarte og sier du skal google det. Hadde det nå enda vært noe åpenlyst som var lett og finne, og du hadde sakt at "dette er unødvendig å spørre om for det er kjempelett å finne, her har du googlesøket mitt: www.google.com/eksempel". Når du bare kommer med slik meningsløs spam som bare lager kvalm så har jeg bare en ting å si: GTFO. On topic: Var ikke i stand til å finne den spesifike aplikasjonen du viser til i linken. Men jeg tror jeg fant noe som ligner her. Har ikke testet denne så kan ikke gå god for noe. - Joney Takk da skal jeg prøve den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå