sLR Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, Jeg ser på steam at spillet blir released om ca 20 timer. ( 11:38 nå. ) Vil det si, at det ikke blir mulig å spille det etter 12 i kveld / natt? Noen som har noen kilder for å bekrefte dette? : ) Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Såvidt jeg vet er det mulig å spille det allerede nå, så lenge du har spillet. Tror ikke det er noen offisiell release for hele verden, fordi jeg har hørt om folk som skal på midnight releases både i USA og England, og det er noen timer forskjell fra de to landene. Det som har vært litt av dilemmaet, er om de som ved en feiltakelse har motatt spillet flere dager for tidlig, kan spille det uten å bli banned fra PSN/Xbox live eller whatever, eller om det er trygt. Microsoft gikk ut og sa de frarådet folk som hadde fått spillet lovlig, men for tidlig å spille online, da de kunne risikere å bli banned, da det finnes mange som har skaffet seg tilgang til onlinespilling ulovlig. Men tviler på at noen blir banned av å spille online nå, er vel snart midnatt i Australia uansett. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Okei, skjønner. Skal innom den lokale spillbutikken i byen etter jobb, så får høre om de vet hva som skjer. Skriver her med en gang jeg vet noe mer, godt mulig det er forskjell fra andre steder i verden som du sa, bor selv i Skottland, så blir spennende. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Får ikke til og spille før den 8. november, i de fleste tilfeller betyr at du kan spille fra kl 00.00 inatt. Funker iallefall ikke nå på steam, får kun pre-loaded det. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Har pratet med folka på gamestation i Skottland, og jeg får iaf spilt etter jeg har kjøpt spillet ved midnatt. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hentet det på komplett idag, Steam tullet nekter meg å spille det før release. Jævla tull, selv når jeg sitter med en fysisk kopi av spillet legger de inn sperrer Bare å vente til imorgen da, og kose seg med Uncharted 3 imens.. Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ser lefdal på tiller i trondheim har natt åpent for folk som ikke har spillet enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå