Rembrandt Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, jeg lurer på om hvilken brød er sunnest? Jeg blir så forvirret av å se det store utvalget av brød i butikkene og skjønner ikke hvilken av dem skal man spise? ser frem til gode forslag. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jo grovere, jo bedre. Om du vil ha noe kalorifattig, gå for grove knekkebrød. Ryvita dark rye er lav på kalorier. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvilken brød? Seriøst... :!: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvilken brød? Seriøst... Fett at den kommer fra en som sutret over at gamer.no publiserte artikler på nynorsk. Om jeg da ikke husker feil. Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Hvilken brød? Seriøst... Fett at den kommer fra en som sutret over at gamer.no publiserte artikler på nynorsk. Om jeg da ikke husker feil. Du har rett, det er fett. Test av brød Endret 8. november 2011 av Scorpion88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå