gEnEsis_AiX Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei til dere alle! Jeg var aktiv her inne for leeenge siden, men nå er jeg TOTALT utdatert på kunnskap om innhold til den nye maskinen min. Bruk: - lett spilling (World of Tanks, noe BF3 og kanskje noe annet pjatt etterhvert) - HTPC (regner med det meste takler decoding av BluRay og annet HD materiale) - hjemmeserver (hovedsakelig til musikk over nettverk, filserver - kun lokal lagring) Jeg har noen kriterier 1. pris (ikke over 8000) 2. enkelt kabinett (av utseende, ikke noe fuss, svart alu/stål er bra) 3. passelig stille (skal stå på kontoret, ved siden av kinoen, men kan godt være stille) 4. skal kunne sende ut HD materiale! - Lyd (optisk er å foretrekke - Bilde (HDMI samtidlig som det er bilde ut DVI plugg) 5. USB 3.0 Håper noen kan hjelpe meg litt her, da jeg som sagt er grønn på dette. Lenke til kommentar
activerse Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 ---> http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10498 <--- Her har du en veldig fin PC til akkuratt det. Men hvis det var noe prat på og bruke den som filserver, må du nok oppgradere lagrinsplass. Inter Core i5 3,1GHz Kingston DDR3 4GB RAM ASUS GeForce GTX 560tI Western Digital (500gb) (denne må nok oppgraderes) Windows 7 Home Premium 64-Bit Lenke til kommentar
gEnEsis_AiX Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Ikke dumt! Nå skal det nevnes at kabinettstørrelsen ikke er noe problem, da den skal stå på naborommet ift. kinoen. og det er ingen problem å bygge pcen selv evt. hvordan vil dette oppsette komplett har satt sammen funke: Komplett Og, harddisker kan settes inn senere i et større kabinett, og ikke i det lille...? takk for feedback! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå