krutselno Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Jeg var litt rask med å slette mailen min i outlook Express, og som vanlig holdt jeg inne shift knappen....så en mail jeg egentlig ville lese ble slettet. Er det noen måte å få den mailen tilbake på? Hvordan kan jeg gjenopprette den? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har du sjekket under slettede elementer?` Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 når jeg holder inne shift kommer de ikke dit. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 å, det viste jeg ikke :oops: Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 hehe, vel sånn er det hvertfall. Er det ingen som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Det må da være noen her som kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tror ikke det blir så lett å få tak i dem! når du holder shift, gir det samme effekt som å fjerne fra papirkurven, så jeg tror de er ganske borte... Kanskje det er et eller annet restore program der ute i internetten, men jeg vet ikke hvor du kan finne det! Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Jeg vet at det er akkurat det samme som å fjerne fra papirkurven. Men jeg vet at det er mulig å få tilbake ting man har fjernet fra den, men jeg vet bare ikke hvordan. Husker at jeg hadde et gammelt norton program som kunne bruke en "undelete" funksjon. Da kom det opp filer som jeg hadde slettet for noen dager/timer siden slik at jeg kunne gjenopprette dem. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hvis du rakk å se mailen, kunne du sende tilbake en mail om å sende den om igjen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 tror at northon fortsatt har det programmet et sted.... men hvis du har lagret mye på harddisken i ettertid, så er de nokk borte for godt, eller hvis de lå på en hotmail server, så er de nokk borte da også... Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Spørs om du lar mailene bli liggende på serveren når du laster ned...det kan ligge en kopi der....men jeg støtter forslaget om å be vedkommende sende mailen på ny....i verste fall spør de som kjører mailserveren om en restore fra backup Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 i verste fall spør de som kjører mailserveren om en restore fra backup det tror jeg ikke går... for jeg tviler på at de tar backup av alle mailene som kommer inn på serverne deres.... og hvis de gjør det, så tviler jeg også, fordi at såvidt jeg forstod, så var det en ny mail, og jeg tror ikke de tar backup hvert tiende minutt, for det er sikkert STORE datamengder på de serverne... Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Vel dette er en gammel tråd og jeg har snakket med personen jeg slettet mailen til mange ganger etter dette, så det er ikke så viktig lenger. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 i verste fall spør de som kjører mailserveren om en restore fra backup det tror jeg ikke går... for jeg tviler på at de tar backup av alle mailene som kommer inn på serverne deres.... og hvis de gjør det, så tviler jeg også, fordi at såvidt jeg forstod, så var det en ny mail, og jeg tror ikke de tar backup hvert tiende minutt, for det er sikkert STORE datamengder på de serverne... Det er faktisk mulig å restore en backup til et annet sted enn der filen opprinnelig lå. Og en trenger ikke restore hele backupen. En kan velge filer enkeltvis. Og hvis en f.eks. legger INBOX fila (dersom det er slik på denne serveren) i en egen katalog under mail-folderen vil den være tilgjengelig uten å slette det andre. På spørsmålet om backup per 10 minutt, så er det ikke alltid man leser mailen samme dag som man får den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå