VistaX Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Jeg ønsker å kjøpe et nettbrett, med Android. Jeg har tidligere kikket på Samsung Galaxy Tab 10.1 (WiFi+3G, 64GB), men har i grunn ikke bruk for så mye lagringsplass. Derfor la jeg merke til Toshiba AT200 som kommer om ikke så lenge. Den har 16GB og SD-card mulighet. I tillegg kjører den stock Android, og dette er noe jeg egentlig ønsker. Jeg prøvde nemlig en SGT10.1 i en butikk og den virket å lagge noe. Dessuten er vel Toshiba AT200 av bedre kvalitet enn SGT10.1, alu vs. plast. Om ikke to alt. var nå, så har jeg også sett meg ut den nye til ASUS. Vet liksom ikke helt hvem jeg skal velge ... Hovedgrunn til at jeg ønsker 16GB, med mulighet for utvidelse, er at den blir billigere samtidig som jeg ennå ikke vet om jeg kommer til å bruke opp all plassen ... Endret 13. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg har riktignok 8.9", men ved å gjøre mindre justeringer som å bytte launcher blir det mindre/ingen lagging. Hvilken/hvilket Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Samsung har gode produkter anbefaler dem. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Standardlauncheren på Galaxy Tab 10.1 lagger litt som du sier. Har selv byttet den ut med ADW Launcher EX, og alt går som smurt. Eneste jeg ikke er fornøyd med på min er problemer med å spille av 720p mkv videofiler (dette er Tegra 2 sin "feil"). Endret 7. november 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
kaje Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Vent hvertfall til onsdag å se hvordan den nye asus transformer prime blir. Er jo blant annet tegra 3 som ser litt digg ut. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ser nå ut som Transformer Prime blir utsatt da de vil lansere den med Ice Cream Sandwich. http://androidandme.com/2011/11/devices/google-delays-transformer-prime-release-date-to-dec-for-android-4-0-update/ Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Ja, denne ser jo veldig spennende ut da: http://androidandme.com/2011/11/news/asus-reveals-transformer-prime-specs/ Hva tror dere prisen vil ligge på og når vil den komme til Norge? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Den har samme veiledende pris i USA, som iPad 16gb, så vi kan jo ta utgangspunkt i mellom 3500-4000. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Noen som vet om 3G versjonen kommer til Norge? Hvis ikke er jo denne uaktuell og da blir det evt. Toshiba AT200 på meg ... Edit: Altså snakk om ASUS Transformer Prime her Endret 13. november 2011 av VistaX Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Det er snakk om en 3G modell, men den kommer ikke før på vårparten tidligst. For min del blir det bare tethering fra mobil når jeg trenger internett utenom WiFi Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Det er snakk om en 3G modell, men den kommer ikke før på vårparten tidligst. For min del blir det bare tethering fra mobil når jeg trenger internett utenom WiFi Hvor stabilt er egentlig dette? Og hovedforskjellen mellom ASUS og Toshiba er vel prosessoren, og spørsmålet blir da hvor mye bedre er den i ASUS sin i forhold og er det verdt å måtte bruke mobilen som "modem"? Edit: Bedre med vanlig bruk som surfing, facebook, twitter etc. Jeg spiller omtrent aldri, og når jeg spiller er det for det meste Wordfeud Endret 13. november 2011 av VistaX Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har ikke brukt tethering så mye at jeg skal uttale meg, men de gangene jeg har brukt det for å laste noen sider (mest for å teste), har jeg ikke hatt noe problem. Prosessor, batteri, muligheter for dock (ekstra USB, ekstra SD-leser og tastatur), bedre kamera og bedre skjerm taler alle for Asus. Sannsynligvis vil Asus også bli noe billigere. Det som taler for AT200 er hvor tynn og lett den er 3G versjonen av denne kommer jo også etter WiFi-versjonen. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 9. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2012 Da bestilte jeg en både til meg selv og mine foreldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå