Lauen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 har levd i tre år med en bærbar til 4 tusen. denne har jeg oppgradert til 4 GB RAM, men nå er det tiden for å kjøpe stasjonær. den skal brukes til MYE film og musikk, gjerne filmer i HD eller 720p. jeg spiller ikke mye, men da er det Minecraft, Battlefield 2 (ja, gode gamle BF2), NFS Underground 2 når jeg gidder, Most Wanted, og kanskje noen litt nyere spill som Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Just Cause 2, Oblivion, Skyrim (GLEDER MEG!) osv. Det er ikke nødvendig for meg å spille alt i full HD med 8x AA og full pakke, men bare for at det skal se sånn tålig pent ut. Har ikke store budsjettet, for dette er noe foreldrene mine og familie kanskje kunne spleise på til jul. men etter jul blir det litt penger til overs grunnet stipend. har laget handleliste på komplett. Som sagt, dette skal være multimedie PC, så har valgt mATX og micro tower for en grunn http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1004909&su=3B487883-30A8-48D8-B1C1-D957B5B00B0B Si ifra hvis det er noe som ikke passer sammen i listen vær så snill: Les på prosessoren før dere maser om skjermkort. har lest mye om APU-er, denne sammenlignes med Intel Core i5 2500K,og kommer ut med gode resultat, det innebyde skjermkortet var bedre, men som ventet var prosessoren tregere. litt random navn på listen BTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå