danno_O Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gamleste spillet er vell mafia 1. Her fikk man ikke gått ut av bilen man satte seg inn. FarCry2 hadde også veldig uklart bilde om man installerte det på flere pcer. Eldste 1 Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Linken til Eurogamer går bare tilbake til Gamer's egen artikkel. http://www.eurogamer...ti-piracy-trick Jeg synes FADE fungerer ganske bra. Selv etter at de fjernet behovet for å ha DVD'en inn, så ser det ut til og fungere. Selv om det kanskje av og til ser ut til å påvirke et lite antall orginale versjoner også. Endret 7. november 2011 av Colossus Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Takk skal du ha. Fikset feilen Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Dette er jo egentlig bare tull... Greit nok at det er slik det er meningen at denne kopisperren skal virke, men det er ikke slik det fungerer. Spill blir stort sett cracket innen et par dager etter de kommer i salg, ofte før de kommer i butikkhyllene. Dette gjelder også det omtalte spillet. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ulempen er vel at mange tror kanskje spillet skal være slik og konkluderer med at "det suger" (og sprer dette om seg i forum og til venner). Bedre at man heller får opp en melding som sier at du ikke har en gyldig kopi av spillet!.. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "Et spill med lignende kopisperre er Grand Theft Auto IV. Her vil pirater, blant andre motgrep, oppleve at hovedpersonen alltid er full. Dette søler til bildet og gjør grafikken utydelig, samtidig som det blir håpløst å blant annet kjøre bil." Finnes patch for sånt. Er ikke stort til hjelp. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Arma 2 ble bare mer og mer buggete, ekstremt irriterende. Lenke til kommentar
Gifse Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Pirater = idioter, måtte alle brenne i hel....! 2 Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Pirater = idioter, måtte alle brenne i hel....! Obvious troll is obvious. Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Denne type kopisperrer setter jeg pris på! Ting som ikke straffer andre enn de som bør straffes, hvorfor blir ikke denne type sperrer normen? Enig!Det er jo bare morsomme sperrer.De som er håpløse er jo alle de som umuligjør spilling for de som er ærlige.. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Noen kopi sperrer ødelegger mye spør du meg. Har "den lengste reisen: drømmefall" og et stilig rts(husker ikke navnet) som jeg ikke kan spille pga. Kopisperrer. Jeg har hatt kontakt med både selvskapet bak kopi sperren og funcom, for å få orden på "drømmefall", men der er ingen hjelp å få. joda... Kopi sperre gjør lite til ingen nytte. Hvis du ikke får spilt et spill du har betalt for pga kopisperre ville jeg lastet ned cracken med god samvittighet Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 SKiDROW har har løst dette for lenge siden. Men kreativt. Liker heller denne type overraskelser enn f.eks. UbiSoft sine løsninger, der en engang ikke får startet spillet ol. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Civ1 hadde en slik "kopisperre", etter x antall runder ble man spurt om hvilke teknologier som trengtes for å forske frem teknologi y. Svarte man feil mistet man alle enhetene sine. Men som avskrekker var det verdiløst, for man gikk ikke i fella mer en en gang før man som liten sneip hadde kopiert techtreet fra Civipedian for hånd. De verste sperrene var de hvor man hadde spilt en del timer før - plutselig - "hvilket ord er nummer fem på side tretten i manualen?". Svar feil, og si farvel til saven. Tror det var et par spill fra Origin som var slik. Husk at dette var før internett, så det var et helt eventyr å få tak i noen som kjente noen som hadde en crack. Husker det ble sendt disketter i posten og greier. Lenke til kommentar
Erlend Aleksander Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Ingen kopisperre er så evil som den i Earthbound/(Mother 2): Advarsel spoiler! Lenke til kommentar
noxside Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Civ1 hadde en slik "kopisperre", etter x antall runder ble man spurt om hvilke teknologier som trengtes for å forske frem teknologi y. Svarte man feil mistet man alle enhetene sine. Men som avskrekker var det verdiløst, for man gikk ikke i fella mer en en gang før man som liten sneip hadde kopiert techtreet fra Civipedian for hånd. De verste sperrene var de hvor man hadde spilt en del timer før - plutselig - "hvilket ord er nummer fem på side tretten i manualen?". Svar feil, og si farvel til saven. Tror det var et par spill fra Origin som var slik. Husk at dette var før internett, så det var et helt eventyr å få tak i noen som kjente noen som hadde en crack. Husker det ble sendt disketter i posten og greier. good old times Lenke til kommentar
dontzi Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Command and Conquer: Alt du hadde smalt og taper etter et par min inn i gamen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen kopi sperrer ødelegger mye spør du meg. Har "den lengste reisen: drømmefall" og et stilig rts(husker ikke navnet) som jeg ikke kan spille pga. Kopisperrer. Jeg har hatt kontakt med både selvskapet bak kopi sperren og funcom, for å få orden på "drømmefall", men der er ingen hjelp å få. joda... Kopi sperre gjør lite til ingen nytte.jeg har også prøvd å få tak i funcom og prøvd å innstallere kompitabel driver til kopisperren til drømmefall. eneste måten å spille det på er å innstallere xp sp2 virker det som. har også prøvd patch og crack men spillet kresjer umiddelbart etter oppstart. Da har du nok vært veldig uheldig. Jeg spiller drømmefall perfekt på en maskin med Windows 7 Professional 64Bit... Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 jeg har limited edition. der det fulgte med bok å sånt. husker ikke helt hva drm'en het men det er en sånn jævel som krever å installere en driver i windows. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Starforce heter synderen. Jeg sitter med limited edition selv og Win7 64-bit. Jeg husker at jeg tok kontakt med support, blant annet de bak Starforce. "Kan dere hjelpe meg med problemet?" "Nei" Da havnet spillet bakerst i skapet og jeg har ikke tenkt noe mer på det. -Deluze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå