Odesseiron Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Take On Helicopters holder pirater unna på særs utradisjonelt vis. Les hele saken Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gamleste spillet er vell mafia 1. Her fikk man ikke gått ut av bilen man satte seg inn. FarCry2 hadde også veldig uklart bilde om man installerte det på flere pcer. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Var vel i Armed Assault man måtte spille en fugl hvis man brukte en piratkopi. 2 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Denne type kopisperrer setter jeg pris på! Ting som ikke straffer andre enn de som bør straffes, hvorfor blir ikke denne type sperrer normen? 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Supreme Ruler 2010 hadde en kopisperre som gikk ut på at de med ulovlige kopier merket at kartet i spillet bare ble hvitt som et A4-ark. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hahahha Jeg liker kopisperrer som er slik som dette Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 er vell greit med sånne kopisperrer så lenge de ikke påvirker noen som faktisk har kjøpt spilla. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Denne typen løsninger kan da deaktiveres med en crack på akkurat samme vis som alt annet. 2 Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Haha, her har ubisoft noe å lære. 1 Lenke til kommentar
Millha Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Desverre er slike pirat "sperre" mer som en hump i veien enn en sperre. Slike ting som dette ordner seg fort etter noen dager. Gta 4 sitt drunken cam f.eks var meget kjapt fikset. Så disse løsningene stopper kansje noen fra å bruke pirate spill. Men de som kjenner til slikt vet å kjekke dagen etter. Noen kopi sperrer ødelegger mye spør du meg. Har "den lengste reisen: drømmefall" og et stilig rts(husker ikke navnet) som jeg ikke kan spille pga. Kopisperrer. Jeg har hatt kontakt med både selvskapet bak kopi sperren og funcom, for å få orden på "drømmefall", men der er ingen hjelp å få. joda... Kopi sperre gjør lite til ingen nytte. 1 Lenke til kommentar
KAS Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Husker gode gamle Pirates der du måtte svare på spørsmål når Silver Train og Treasure Fleet ankom diverse byer. Svarte du feil starta du med et knøttlite og ubrukelig skip, og møtte motstandere som garantert knerta deg. Ah, the good old days 1 Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 "Uten" å ha prøvd dette spillet ulovlig, så er jeg GANSKE sikker på at jeg ikke ville fått en slik skjerm.. Ta di dam dam... Lenke til kommentar
Thera Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sierrha hadde noen fine i sin quest-tid. Monkey Island det samme. Må jo bare savne slikt. 1 Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gamleste spillet er vell mafia 1. Her fikk man ikke gått ut av bilen man satte seg inn. FarCry2 hadde også veldig uklart bilde om man installerte det på flere pcer. Var vel The Godfather spillet du mente Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mirrors edge hadde en sperre som gjorde at spillet kræsjet når man kom til et visst punkt. Ikke at det tok for lang tid før den sperren var omgått. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Poenget med kopisperrer er vel ikke direkte rettet mot den vanlige forbrukeren, men mot organisert kriminalitet som selger spill ulovlig, mener jeg å ha lest. Mulig jeg tar feil, men alt annet blir jo poengløst. Er det noen spill som ikke er cracket? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mirrors edge hadde en sperre som gjorde at spillet kræsjet når man kom til et visst punkt. Ikke at det tok for lang tid før den sperren var omgått. Og derfor kommer det ingen mirrors edge 2? Piracy ftw? 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Desverre er slike pirat "sperre" mer som en hump i veien enn en sperre. Slike ting som dette ordner seg fort etter noen dager. Gta 4 sitt drunken cam f.eks var meget kjapt fikset. Så disse løsningene stopper kansje noen fra å bruke pirate spill. Men de som kjenner til slikt vet å kjekke dagen etter. Noen kopi sperrer ødelegger mye spør du meg. Har "den lengste reisen: drømmefall" og et stilig rts(husker ikke navnet) som jeg ikke kan spille pga. Kopisperrer. Jeg har hatt kontakt med både selvskapet bak kopi sperren og funcom, for å få orden på "drømmefall", men der er ingen hjelp å få. joda... Kopi sperre gjør lite til ingen nytte. jeg har også prøvd å få tak i funcom og prøvd å innstallere kompitabel driver til kopisperren til drømmefall. eneste måten å spille det på er å innstallere xp sp2 virker det som. har også prøvd patch og crack men spillet kresjer umiddelbart etter oppstart. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Sånt er ikke så uvanlig nei, hadde jo Gods til Amiga, som jeg stort sett gjorde, så spillte jeg med en kopi (disketter var skjøre saker), og der ble spillet mye vanskeligere (raske fiender som tålte mye mer), tok litt tid før jeg fant ut av at det bare var å spille orginaldiskettene, så ordnet det seg. AtW Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Det var vel noe lignende i Arkham Asylum også. Der fungerte ikke glidekappen til Batman, som var nødvendig for å komme videre i historien. De som oppsøkte det offisielle forumet da ble møtt med det samme som i artikkelhistorien. Morsomme løsninger! Især i Arkham Asylum, der man først fikk en smak av spill og ble hekta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå