auduuun Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Når jeg kjøper et hovedkort, er det nødvendig å kjøpe IDE- og Floppykabel ved siden av? Jeg vet at jeg vanligvis må kjøpe strømkabelen til kabinettet, men hva med de andre kablene? mvh, Audun Løvdahl Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Når jeg kjøper et hovedkort, er det nødvendig å kjøpe IDE- og Floppykabel ved siden av? Jeg vet at jeg vanligvis må kjøpe strømkabelen til kabinettet, men hva med de andre kablene? mvh, Audun Løvdahl De er inkludert. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Som regel er IDE kablene med, som regel ikke floppy. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Når jeg kjøper et hovedkort, er det nødvendig å kjøpe IDE- og Floppykabel ved siden av? Jeg vet at jeg vanligvis må kjøpe strømkabelen til kabinettet, men hva med de andre kablene? mvh, Audun Løvdahl De er inkludert. kommer jo an på om du kjøper bulk eller retail Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Det som følger med er en IDE kabel og en floppy kabel. Noen sender med mer men har aldri opplevd at det ikke sendes med IDE og floppy kabel. Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Som regel er IDE kablene med, som regel ikke floppy. Så vidt meg bekjent har jeg alltid fått med floppy kabel også. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg fikk med en floppy kabel og en IDE kabel (80 ledere). Men jeg synes godt at jeg kun fått med en IDE kabel til med 40 ledere til DVD drevene mine. Heller uten floppy og med to IDE. Se sig. for hvilket hk jeg har. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 varierer veldig da... spørs hvilket kort/pakke du kjøper... når jeg bygde en data for en venn av meg, så fulgte det med to ide kabler og ingen floppy, I min Giagbyte 667 ultra fulgte det med 4ide kabler og en floppy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå