fotogigen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Flaksende fuggel. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Flott resultat. Må være spennende om dagen med slikt ett kamera mellom hendene. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ja, dette er veldig bra. På den annen side ser det ut som du har hatt bra med lys her, og om det det er kameraet eller objektivet som gjør jobben er ikke godt å si. Jeg har også merket at 420mm ofte blir kort. Etter hva jeg kan se, så er dette en hegre, og den flakser vel ikke så veldig . Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Takk for kommentarer! det er nok kombinasjonen objektiv/kamera, men jeg har brukt objektivet lenge nå sammen med d300 og autofokusen er absolutt ikke så konstant og presis som med d3 en.. spesiellt merker jeg dette med konverter . denne hegren flakset, da den raskt ville komme seg unna.. jeg snek meg så nær som 15 meter, men den oppdaget meg før jeg fikk tatt noe "stillbilde" Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Nydelig av Hegra Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Veldig flott bilde her. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 kjempeflott av denne sky fuglen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg