Movadelic Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har prøvd hotmail og start men de har en grense på 2 mb, skulle gjerne sendt noen større filer, i hvertfall opptil 10 mb. Er det noen som vet om noen gratis eposttjenester som tillater vedlegg over 2 mb? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 NRK Har faktisk d Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Kan ligge en grense hos mottakeren også, jeg har bare 10MB på serveren til innkommende post. Generelt synes jeg det er en dårlig ide med mail>1MB. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Hvilken grense har nrkpost? testet med 15 mb, det gikk fint. Mail med store vedlegg er finfint det når folk ikke er tilgjengelige på ftp,msn eller lignende. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Tror det er 100MB som er grensen på NRK-Post.... Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Leste at 100 mb var grensen for innhold på kontoen, men det stod ikke noe om grensen for å sende. Så da er kankje 100 mb grensen for å sende hvis mottakerens konto er tom og tillater så stort vedlegg. Alt i alt holder 20 mb for min del. Takk for tipset om nrkpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå