KDF360 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Har et problem med mitt crossfire opp sett på min nye data, skal kjøre 2x 6870 (Asus), begge to trenger 2x 6-pin kabler vær. men min PSU (Antec Cp-850) har 2x 8-pin porter, så Trenger å koble til 2x 6-pinner til 6870 med 8-pin til 6-pin kabel, men har bare en 8-pin til 6-pin kabel, så prøvde med en Molex adaptor sammen med en 8-pin. Dette fikk start på begge kortene, men ikke stabilt.( Windows fryser opp av og til,å det andre 6870 med molex/8-pin kjører aldrig på mer en 10% ytelse) Har nå koblet det I fra, siden den får ikke nok strøm/ er ustabilt. Spørsmålet mitt er nå , Hvor kan jeg få kjøpt en 8-pin til 6-pin PCI-E kabel ? Eller vis ikke jeg kan få kjøpt, hvordan kan jeg fikse problemet mitt :/ Var usikker på om dette skulle legges inn I "Størmforsyninger" eller her Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Av koblinger relevant for dette har din CP-850: 2x 6+2pin PCIe 2x 6pin PCIe http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story&reid=142 Jeg ser ikke problemet ditt. Lenke til kommentar
KDF360 Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Problemet er at jeg har klart å rote vekk den ene 6-pin kabelen, så lurte på om det fantes no sted jeg kunne kjøpe slike kabler, siden finner ikke noe på nett :S å vis ikke om det var en annen løsning, som å kansje bare brukte 2 molex adaptors? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Problemet er at jeg har klart å rote vekk den ene 6-pin kabelen, så lurte på om det fantes no sted jeg kunne kjøpe slike kabler, siden finner ikke noe på nett :S å vis ikke om det var en annen løsning, som å kansje bare brukte 2 molex adaptors? Hvorfor skrev du ikke dette med en gang klart og tydelig? Kontakt Antec og hør om de kan sende deg noen ekstra kabler, prøv også nettbutikken du kjøpte strømforsyningen fra. Ellers skal 2x molex til 6-pin fungere smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå