vikingkylling Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Jeg har sjekket den spillkalenderen til gamer.no flere ganger og begynner å lure på hvor bra den egentlig stemmer. Både Sonic Generations og Uncharted 3 var i butikken her i flere dager før de skulle komme ifølge den kalenderen, og ifølge kalenderen ikke Lord of the Rings: War in the north før på onsdag - så hvorfor har det vært i butikkene her i flere dager allerede? Glimrende spill, for øvrig. Det burde jeg vite siden jeg kjøpte det forrige fredag? Og btw jeg snakker ikke om samme butikk, heller. Sonic og Uncharted var i hyllene på Gamestop flere dager for tidlig, og War in the north kjøpte jeg på Coop Obs hypermarkedet. Er butikkene her alt for tidlig ute (ikke at jeg klager!) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Spillkalenderen bruker vel de norske datoene gitt fra utgivere, observange kjøpere kan vel finne spillet før det. Når det kommer til War in the north er det riktig at utgivelsesdatoen for nordic er 8. november, men jeg ser at steam og elkjøp har 9. nov som utgivelsesdato, og komplett har 25. november som er dato for UK-release, så det kan være at forskjellige datoer gitt fra utgiver og at gamer.no har ikke blitt informert om den første. Noen butikker selger også spill så fort de får de inn, og ignorerer utgivelsesdatoer. Det kan også være tilfellet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Det er ikke godt å si. Alt jeg vet er jeg har sett spill i butikkhyllen flere dager før de skulle komme ut, i følge den kalenderen. Ikke at jeg klager. Jeg synes bare det er rart at spill som Skyrim er låst helt til fredag når det skal komme, og noen blir truet med bann fra XB Live eller PSN om de spiller for tidlig. Likevel har jeg spilt War in the north online i mange timer allerede uten noe som helst problem. Folk er det nok av på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå