Vrengtpolvott Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg fikk konsollversjonen tilsendt på mandag og hadde det i går, så tror nok de sendte alle versjonene samtidig i såfall. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Får nok mitt spill idag eller imorgen. Da er det bare å legge det inn på Steam for så å starte opp preloadinga Fredag, kom til meg! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har fått mitt fra GameZone. Dessverre (!) har jeg det til PC... Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det noen som har fått Skyrim enda? Virker det lovende? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fikk Skyrim i går, pre-loader det på steam på dette tidspunktet. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Fikk Skyrim i går, pre-loader det på steam på dette tidspunktet. Må det innstaleres via steam? Eller er det bare noe alle gjør? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Må aktiveres via steam ja. Om du har fysisk kopi og ikke vil laste ned fra steam kan det gjøres slik ut i fra guiden her. Har ikke testet det selv. Endret 10. november 2011 av Freestyle89 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Har aldri opplevd at Steam ikkje installerer frå DVD om du har riktig DVD i drevet, så det der er vel heller ei nødløysing om det ikkje fungerer som det skal. Endret 10. november 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Ok, har aldri inatallert noe fra cd før som går igjennom steam Har bare lastet ned fra butikken deres, men skyrim vil jeg ha fysisk. Endret 10. november 2011 av Freestyle89 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva F* er dette for noe tull? Det lå i postkassa da jeg kom hjem for en halvtime siden også får jeg ikke spilt det?!? *Dette* er grunnen til at folk piratkopierer... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva F* er dette for noe tull? Det lå i postkassa da jeg kom hjem for en halvtime siden også får jeg ikke spilt det?!? *Dette* er grunnen til at folk piratkopierer... Rundt kl 01:00 i natt blir det låst opp i Steam...er forbanna irriterende. Fikk mitt igår og det må bare ligge der å erte meg helt til i natt.....hadde jeg kjøpt det på konsoll hadde jeg spilt i hele går og idag.... Håper bare det er noe bedre på pc så det ikke er helt "bortkastet". Lenke til kommentar
Franzedvard Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det noen som har fått Skyrim enda? Virker det lovende? Jeg fikk det i går og har fått spilt et par timer. Grafikken er ganske slapp, som forventet, men ellers er det kult. Magisystemet er mye bedre enn Oblivion 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det noen som har bestilt fra Spaceworld og som har mottatt sendingsbekreftelse på ordren sin? I morgen kommer spillet ut, og jeg har enda ikke mottatt den. Jeg kommer virkelig aldri til å kjøpe fra spaceworld igjen om jeg ikke får det i posten i morgen. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har fått spilt det noen timer nå. Det virker spennende med generelt mye quester. Det er mye man kan gjøre, helt sykt. Lyden er bra, stemningen er god. Verdenskartet irriterer meg litt og inventory systemet i Oblivion var mer effektivt spør du meg. Ellers er det helt kanon, strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Har fått spilt det noen timer nå. Det virker spennende med generelt mye quester. Det er mye man kan gjøre, helt sykt. Lyden er bra, stemningen er god. Verdenskartet irriterer meg litt og inventory systemet i Oblivion var mer effektivt spør du meg. Ellers er det helt kanon, strålende fornøyd. Du spiller på konsoll sant? På PC er ihvertfall grensesnittet ca en million ganger bedre i skyrim. (Med mindre du brukte mods i oblivion da, men da er det en teit sammenligning) Lenke til kommentar
Yggdrasil Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Bestilte det fra Dustin for to uker siden, men for ett par dager siden, så fikk jeg mail om at dem ikke sender det ut før 15-11-2011. JEG KOMMER ALDRIG TIL Å BRUKE DUSTIN IGJEN. EDIT: og da er den avbestilt siden Dustin har satt ENDA en ny dato 18-11-2011 Endret 11. november 2011 av Yggdrasil Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Huh, jeg ser i dag at CDON også selger Skyrim som nedlasting, med Steam. Var ikke klar over dette. Prisen for dette produktet er 349 kr. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg bestile Skyrim fra CDON over nett i går ca klokka 12.00, og ser at bestillingen ble først markert som "sendt" nå seint denne fredagen. Litt i det tregeste laget synes jeg. Edit: Jeg fikk varen hjem til postkasse mi i dag denne lørdagen, kun to dager etter at jeg bestilte det på torsdag. Endret 12. november 2011 av Decoman Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg bestilte det fra Spillsjappa.no for flere uker siden, og gjorde regning med å ha det senest i dag i og med at det for to dager siden stod "Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt". Det står det imidlertid fremdeles, og jeg har ennå ikke sett snurten av noe spill. Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Har fått spilt det noen timer nå. Det virker spennende med generelt mye quester. Det er mye man kan gjøre, helt sykt. Lyden er bra, stemningen er god. Verdenskartet irriterer meg litt og inventory systemet i Oblivion var mer effektivt spør du meg. Ellers er det helt kanon, strålende fornøyd. Du spiller på konsoll sant? På PC er ihvertfall grensesnittet ca en million ganger bedre i skyrim. (Med mindre du brukte mods i oblivion da, men da er det en teit sammenligning) Nei, spiller det på data. I min mening er brukergrensesnittet helt klart siktet mot konsoll og ikke PC. Jeg synes det var mye letter å ha med å gjøre i forgjengeren, selv om det i Skyrim ser mye penere ut. For eks; Jeg liker måten "leveling up" er satt opp til fungere, men ikke hvordan man navigerer seg til den menyen. Det samme gjelder "inventory". Det store kartet ser bra ut, men gir alt for lite info. Dette er min mening, jeg klandrer ikke andre for å like det. Spillet er så langt godt over min forventning og jeg digger det. Cheers! ;D Endret 11. november 2011 av venture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå