SpinozaSittSkjegg Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei, jeg har lagt merke til at det er en del i andre land som har fått Skyrim tilsendt allerede nå. Slike glipper skjer selvfølgelig fra tid til annen, men lurte på om det er noen som har opplevd det med en spesifikk butikk i Norge enda? Jeg bestilte det fra DustinHome, håper at jeg kanskje får det 10.11 i det minste, sånn at jeg slipper å bli fristet til å kjøpe det på Steam klokken 12. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 jeg får det den 10.11 fra elkjøp tenker jeg. fikk MW3 på lørdag fra elkjøp så da håper jeg får skyrim tidelig også Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Står at GameZone har 20+ på lager nå, og min står som plukkliste. Burde vel ha den i morgen, senest Onsdag, med mindre de gjør enda en ''BF3''. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Fikk mail fra elkjøp idag om at pakken min var sendt. Regner med det er her onsdag da Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Bestilte fra CDON akkurat nå. Håper de er kjapp med å sende ut Bor langt oppe i nord. Noen som har fått spillet sitt derfra ennå? Om jeg ikke får spillet til 10.11.11 stikker jeg tidlig på morgenen ned på butikken å kjøper skyrim og benytter meg av angreretten hos cdon Endret 7. november 2011 av Freestyle89 1 Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har bestilt fra Dustinhome og fikk nettopp mail om at forventet leveranse er 15.11!! Den sendes 10ende. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det ikke bare å avbestille da og heller preloade fra steam? eller dra på butikken tidlig på morgenen å kjøpe det? Avbestilte fra cdon fordi de ennå ikke har sendt det av gårde, drar heller på butikken på morgenen å kjøper det Kjipt å ikke få spilt den første natta, men klarer å vente 9 timer ekstra har jeg funnet ut Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 8. november 2011 Forfatter Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har bestilt fra Dustinhome og fikk nettopp mail om at forventet leveranse er 15.11!! Den sendes 10ende. Jeg fikk samme mail nå... Da blir det rett på Steam, så får jeg heller bruke Dustinhome sin som julegave, kommer ikke til å føle meg trygg på å forhåndsbestille der lenger Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har bestilt fra Dustinhome og fikk nettopp mail om at forventet leveranse er 15.11!! Den sendes 10ende. Og hvordan tar et spill fem dager posten? Brevpost er typisk en, maks to dager.. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Dustin sender fra Sverige, hvis jeg ikke tar helt feil, som tar lenger tid. Typisk sendetid fra Cdon som også sender fra Sverige er 3 dager. Endret 8. november 2011 av Raggz1967 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Får vel PC versjonen fra elkjøp i dag siden den ble sendt i går. Men, heldigvis sitter jeg med PS3 versjonen i hende så det blir Skyrim i kveld gitt Ja, det er en lovlig kopi. Ingen piracy her i gården. Endret 8. november 2011 av firberblad Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dustin støtter ikke brevpost, så å bestille spill derfra er bare dumt. De er veldig billige dog, så jeg hadde begynt å bruke de om de støttet brevsendinger. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg har lagt merke til en ting som har blitt ganske tydelig med Skyrim. Lenge har spillindustrien gått langt for å forhindre piratvirksomhet av PC-spill. Noe har fungert bra, mye har fungert dårlig - og kanskje fått folk til å skaffe piratversjonen av spillet for å slippe unna tungvinte kopisperrer. I de senere årene har man sett at det har dukket opp piratversjoner av konsollspill på nettet, og det har nærmest eksplodert i de to siste årene. Jeg har en kamerat som har Xbox, og han har alle de nyeste spillene som er verdt å ha, men har ikke kjøpt et eneste konsollspill. Grunnen til at jeg tar opp dette her, er at på grunn av anti-piratvirksomhet på PC, er det ikke mulig å spille spillet før release. Men på konsoll kan du spille det så snart du får det på konsollen. Og de eneste versjonene jeg har sett som har lekket av Skyrim er konsollversjonene. Lurer på om industrien har lagt merke til dette også... http://www.dsogaming.com/news/the-elder-scrolls-v-skyrim-leaked-on-x360-10-days-before-official-release/ Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bestilte collectors edition for 3 dager siden på elkjøp.no. Pakken ble sendt fra Sverige i går. Pakken befinner seg i dette øyeblikk på postkontoret i sentrum av Oslo, klar for henting. Jeg må bare bli ferdig på jobb... .... .... ..... ... .... .. Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Min kom fra Gamezone idag. Får ikke innstallert det før fredag da.... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Fikk mitt fra Gamezone i går jeg også, heldigvis på konsoll, så var bare å sette seg rett ned. Aldri brukt Gamezone før, men etter at de sendte Skyrim såpass tidlig blir det vel flere ganger. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dere som fikk fra Gamezone i går, fikk dere sendingsbekreftelse på Mandag? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, fikk sendingsbekreftelse på mandag. Forholdsvis sent også, så regnet ikke med å få spillet i går. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Muligens jeg har det i dag og da, posten har begynt å bruke 2 dager opp hit i det siste. Rart at Gamezone sa at ingenting ble sendt før i går men. Forvirrende system de har begynt å bruke. Lenke til kommentar
Raggz1967 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Gamezone kjørte ut sendingbekreftelser på mandag da de hadde mange forhåndsbestillinger. PC versjonen ble sendt ut mandag antar jeg fordi PC spillere ikke kan spille før 11.11 uansett. Konsoll ble holdt igjen til tirsdag for at ingen skulle få det altfor tidlig. Snodig nok sa de allikevel på facebook at ingen ville sendes ut før tirsdag noe som ikke stemmer helt tydeligvis Endret 9. november 2011 av Raggz1967 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå